Insan-Insan Istimewa

Monday, September 7, 2009

Berita Sedih Menjelang Aidilfitri






Salam....






Lagi dua minggu Aidilfitri nak menjelma, rasa xsabar pun ada,,,, rasa sedih pun ada,,,,



Nk tau sebab pe?



Erm yang sedihnyer...sekali lagi raya tahun ni aku beraya ngan Adam jek tanpa suami disisi... Suami aku xdapat cuti raya pertama, suami aku stat cuti raya ke enam... huahuahuahua.. isk.. isk.. isk... Tahun lepas pertama kali beraya bersama Adam p suami xde then tahun ni pun cam tu gak.. ( eh rasa cam ulang lek jek ayat tadi ) Tu yang jadi mood nak sambut raya jadi pudar p dalam pudar-pudar tu berpasang gak baju Adam aku dah stand-by tok pakai raya t. Cuma baju aku jek tak cukup kuota cam tahun lepas almaklumlah tahun ni bonus xdapat... lagi lah bertambah sedih... isk...isk...isk....






skang nk cite part yang xsabo lak....



lau ikut carta lek beraya, tahun ni jatuh raya kat uma keluarga mertua p disebabkan suami aku xdapat lek raya ke kampung raya pertama so aku leh la lek uma mak aku... yeyeye... seronoknyer... dapat makan ketupat n rendang mak aku yang best tuu... rasa ngan family sendiri kan lebih meriah kan... dapat raya ngan adik beradik yang len yang jarang jumpa..






papepun sedih ke hepi ker yang penting keselamatan kene jaga,,,, slalu kan lau time raya nie macam2 jadi,, anak2 main mercun kudung tangan lah,,, ada kemalangan lah... so aku nasihatkan sape2 yang baca blog aku ni berhati2lah dalam ape jua keadaan... dalam bilik air pun kene hati2 gak tau,,, hehehehe....






Rasa nak masukkan gambo aku n Adam beraya tanpa suami n gambo aku n family aku tahun lepas lah so enjoy kk...

No comments: