Insan-Insan Istimewa

Saturday, February 6, 2010

Wedding Photo Contest By Lynn Hamzah





Assalam...
Jom masuk contest ni... nampak menarik so aku nak try la mana tau ada luck walau aku memang susah nak dapat luck... isk...isk...isk...

So Syarat-syarat nak masuk contest ni cenggini :  
  • Jadi follower blog  LYNN  dan QISTINA WARDROBE... 
  • Letak banner di atas di ruang side bar blog anda...
  • Letak tajuk entry seperti diatas dan make sure entry link anda back to mine...
  • Hantar sekeping sahaja gambar perkahwinan anda yang anda rasa sangat cantik & menarik...Kalau boleh biarlah close up kat muka anda & pasangan...
  • Letak 1 gambar jer yer...Kalau banyak-banyak nanti pening plak kepala juri nak pilih yang mana satu yang cantik...
  • Sertakan nama anda & pasangan...Sertakan juga tarikh ulangtahun perkahwinan anda & pasangan...
  • Ceritakan sket kenapa gambar tu anda pilih untuk menyertai contest nie...
  • Last sekali, tinggalkan penyertaan anda dalam comment box entry nie ok...
  • Tarikh tutup penyertaan adalah pada 15 Febuari 2010...
Contest mesti ada hadiah kan n Hadiah dia pun agak mengujakan :

  • Hadiah 1  - Barangan bernilai RM 200.00
  • Hadiah 2 - Barangan bernilai RM 150.00
  • Hadiah 3 - Barangan bernilai RM 100.00 
  • Hadiah Saguhati  
So rajin2 kan diri anda untuk join...aku ada masalah lak nak pilih foto perkahwinan aku yang mana terpaling cantik coz semuanyer memang superb... kih..kih..kih.. so pilih punyer pilih terpilih then aku terchoose yang ni... tara... (harap2 leh menang...kui...kui...kui...)



~Wedding Of Shariza & Zairol ~ 07.04.07 ~

Anniversary date of this years ~07.04.2010~

Aku pilih foto ni coz semestinya paling cun n len dari yang len... Foto ni antara pakaian yang aku pakai tok koleksi baju2 pengantin dalam album pengantin aku.. Foto dengan pakaian pengantin on dat day cun p xnak publish la coz dah biasa, baju pengantin memang ala2 sama jek dengan semua orang yang jadi raja sehari... songket la, baju berlabuci la n etc..tol x??? 



1 comment:

LyNn HaMzAh said...

salam...

tq for joining the contest...good luck...