Insan-Insan Istimewa

Thursday, February 4, 2010

Yummy...yummy...yummy...

Assalam..

Juz a simple n3 bout us last night.. citenyer bermula apabila hubby tetiba nak makan sedangkan jam menunjukkan kol 10.00 malam.. Masa kol 8.00 malam aku asking hubby nak makan ke x? then he answer "erm ikut la" so aku ikut la jawapan dalam diri : "erm xyah la" hehehe maknanya aku ni memang malas kan... Erm tapi terpaksa jugak aku masak malam tu disebabkan mengikut arahan Yang Dipertuan Hubby Tersayang... Aku pun decide masak something yang simple jek... then bukak freezer capai sayur sawi, taugeh, beberapa potong ayam n mee kuning... potong sana sini then ready to cook... Cang...cung...ketang...ketung... dah siap mee goreng basah tok dimakan...Fyi Adam memang suka makan makanan yang ada kaitan ngan mee so erm Adam makan banyak mee goreng aku ni... Memang anak Bonda....p aku terlupa nak snap foto Adam time makan tu, abis dari mulut sampai kaki comot... 

Taraaa.... Mee Goreng Basah... sodap sungguh...

Bagi close-up lagi.... seronok giler dapat masak mee goreng n rasa pun leh tahan... kihkihkih... puji diri sendiri la plak..

Pandang dari atas... Xctually aku dah lama nak masak mee goreng p disebabkan malas tu yang terbantut jek... erm at the end kene paksa baru nak masak... isk..isk..isk...

Adam selepas makan.. tukar baju n tukar diapers trus... p xnak pakai baju, seluruh uma aku berjogging kejar Adam..


Erm tengok tu...susah tol nak pakaikan baju Adam ni..  

2 comments:

nsazwa said...

salam ziarah..
seronoknya tgk adam panjat sofa tuh..ada ala2 Azwa jgk..dia punya lari klu nk pakaikan baju...lomah lutut umi...

akiratoriza said...

Assalam...

Tu la memang penat nak dok berkejar sana sini.. tu baru sorang lau ader 3 ntah tau le jadi per...