Insan-Insan Istimewa

Friday, April 2, 2010

ASSALAM..

Ya Allah aper nak jadi dengan diri diriku ini!!!!

erm.....

takder paper yang serius pun..

aku malas sesangat-sangatnya nak menghapdet belog kesayangan aku ini...

huhhuuhuuuu

jangan aku jadi camni udahla....


tak sanggup rasa nak jadi kawan makan kawan... jauhkan la...


jadi macam ni.. teman bermesra-mesraan..

tapi jangan jadi macam merak ni... bermegah-megah dengan kecantikan yang tak akan kekal...


1 comment:

Putri_Aizat said...

hahah...tuh ar asyik bercucuk tanam je kat FB...tuh yang mandi tak basah...makan tak kenyang tuh...tido tak lena...duk ingat kat farm ville je...hahaha...