Insan-Insan Istimewa

Monday, September 6, 2010

SALAM AIDILFITRI 2010 fr Adam Shazzrull...

                           
Salam...
erm dah bersarang belog aku ni tak berhapdet langsung... Momentum aku tok berblogging memang hilang ntah ke mana, aku pun tak tau naper?????? start pas aku lek kursus ari 2, agaknya mood tu tertinggal kat Langkawi kot so nampaknya aku kene g Langkawi balik tuk amik mood tu... heheheheee!!!!

Dalam bulan Ramadhan ni xtiviti Pepagi hari bangun sahur, maghrib berbuka hari2 cam tu sampaikan aku ni pening nak piki nak makan pe tok sahur n berbuka... dalam dok pening2 tu tup tup hari ni dah 27 Ramadhan 1431H dah nak raya dah.. Masa mula2 tu rasa lambat jek tapi bila dah dekat raya ni rasa sayang lak nak tinggalkan bulan Ramadhan ni... Macam2 perkara berlaku sepanjang Ramadhan ni...sabar jelah kan....

So dekat2 nak raya ni aku nak amik peluang memohon ampun dan maaf kepada semua orang yang mengenali aku tak kira la kenal muka ke kenal di alam maya ke kenal kat sana sini ke yang penting kalau aku ada salah dan silap harap di maafkan... Ntah la aku rasa raya tahun ni macam lain jek...Allah Maha Mengetahui... Makna ketupat rendang tu ingat2la kat aku yek..

Tahun ni buat pertama kali nya aku beraya di rumah PIL di Pahang so sudah semestinya suasana raya akan jadi lain, aku takut jek pepagi raya tu aku tak benti ujan yelah selalu pagi raya dah ngadap muka mak n abah aku n dapat makan rendang mak aku yang memang meletup tapi pagi raya tahun aku tak tau aku dapat ke tak makan ketupat n rendang sebab kalau kat negeri orang mestila lauk raya pun lain... papepun aku kene redha jugak la asal aku tak berlapar..

Sekarang ni aku nak citer pasal Adam pulak... memang dah lama aku tak upload paper citer pasal Adam kesayangan aku ni...Adam baru baik dari demam ni, sekarang kat JB cuaca tak menentu kejap panas terik kejap kang ujan lebat kejap kang mendung kejap kang redup.... Adam pun dah sekolah sekarang ni aku anta g masuk Kindergarden. Alhamdullilah aku nampak progress Adam ckit sejak masuk nursery sebulan yang lalu... Pagi aku anta Adam happy n balik aku amik pun Adam happy n aku pun senang hati.... Adam pun dah pandai mengira 1 -10 in omputih... Semua yang Adam nak dia dah boleh cakap walau pun hanya sepatah perkataan kadang-kadang, itu pun dah buat aku bangga dengan anak kesayangan aku ni... tapi yang paling menguji kesabaran n keimanan aku bila Adam buat perangai merajuk la mengamuk la mengacau la, macam2 perangai la... sabar jelah.. 

erm cukup la aku merapu ni... aku tinggalkan bebelan ni dengan gambar terbaru Adam ye... Salam Aidilfitri buat semua, hati2 sepanjang berhari raya ni...
Adam dengan ekpresi muka 'mat kecoh' em like mother like son... huhuhu

                                               
Nak jadi anak mithali la pulak...

                                                
Posing menggoda... tergoda ker????

                                        
Termenung plak, pikir nak raya ae.....

Iklan jap : 'Makan la Kismis Tok Guru....'

No comments: