Insan-Insan Istimewa

Friday, October 22, 2010

Hari Jumaat adalah hari untuk makan sedap2....

Salam..
hari ni hari Jumaat so macam Jumaat yang sudah aku n d geng g makan tpt2 yg memerlukan masa yang panjang untuk menghabiskan makanan yg akan diorder. Tp utk dis time aku pergi hanya bertiga iaitu Fetty, Mala n I. Pergi ke tpt tersebut tanpa ada planning, kuar Opis pun dah lambat pada 12.45tengahari. dlm kete baru decide nak g makan kat mana, at 1st nak g makan kat Mc' D tp lau lunch memang full manusia dlm Mc' D walaupun kat JB ni warung Mc' D berlambak2. Entah napela manusia dlm JB suka bebenor nak makan burger kat warung tu ( termasukla aku, hihihihi). So discuss punya discuss kami bertiga pun decide pergi ke.....

Pizza Hut Holiday Plaza, JB

The starving women.... hihihi... walau lapar sungguh tetap maintain smile...

Sementara tunggu pizza yang diorder, kami gigih utk mensettlekan puzzle yg disediakan.. konon!!!

Kusyuk diorang kan... konon lagi!!

Cikgu tengah semak jawapan... semua murid2 dapat 200%.. ( cikgu maintain senyum)

Disebabkan dpt 200%, diorang dpt minum air sedap, cikgu pulak minum air standard jek.. huhuhu. Air Mala Asam Boi with Fizz (tip top) n air Fetty Milo ais (baik tok preggy women)


Island Supreme... yummy..yummy.. (lupa nak snap muhsroom soup n bread, sedar2 semua bnd tu dah siap masuk mulut kitorng)

Hawaian Supreme with extra cheese... (sib baik ingat nak snap, tu pun dah tinggal separuh jek)

sesi makan-makan... 

dah kenapa tersandar nih??? kekenyangan la tu.

Maintain senyum walau perut memang penuh sendat... pergghhh memang kenyang sungguh ntah bp la agaknya aku telah pizza tu yerk... huhuhu (camner la nak 'kuhrus' nih)

"The gorgeous mummy"   waakaakkaaa...

Setelah kenyang, baru realise bahawa sesi makan2 tadi telah membawa satu perkara positif kepada diriku ini walau risau kenyang tersebut akan menambahkan kg aku... hihihi... aku memang totally hilang tension sepanjang sesi yang memakan masa 2jam.. hepi borak2 dgn Fetty n Mala tanpa henti... memang seronok n enjoy sgt2.... thanks Mala n Fetty coz sudi melayan kakak ko yang gonjeng ni... (korang yg bg nama 'gonjeng' tu, sedih tau).. disebabkan aku dah 'angkat' korang so pe lagi, minggu depan gaji kan so....... (tak paham lagi, erm t minggu depan aku cakap kat korang la...)

No comments: