Insan-Insan Istimewa

Friday, January 14, 2011

Alhamdulillah...

Salam...
Alhamdulillah, rezeki aku dpt hadiah GA fr [Suziey] lagik..
1stly, nak say thanks 2 Aqeel yang cute coz choose no. aunty..
ni GA yang kedua aku dpt hadiah fr [Suziey]..

n hadiah pertama tok taun 2011 nih..
so jom p skodeng no. yang bg tuah kt aku 2...
mereka yg bertuah adalah...



Aqeel yang cute sedang membuat cabutan...


the lucky number are 86, 107, 42, 53 n 64
korang teka aku nyer nombor yang mana??



 no. 64 2...
korang nampak tak???
moh aku tulis lek k..

'64http://akiratoriza.blogspot.com/2010/12/living-cabin-giveaway-from-suziey-dot-com.html'

[Suziey] pun pasan yang aku ni dh penah menang GA dia..
'p/s: erkk akiratoriza ni asyik bertuah je dpt my GA kan.. tu namanya rezeki.. :)'

Alhamdulillah...
rezeki aku dpt fm living cabin 2..
Thanks alot [Suziey]

No comments: