Insan-Insan Istimewa

Monday, August 1, 2011

Senarai mereka-mereka yang bakal bertuah....

Salam...
mempersembahkan senarai mereka-mereka yang bakal bertuah
kepada kengkawan sekalian sila semak nama anda-anda yek
seperti kebiasaaan, kalau nama korang tak tersenarai tapi korang join GA simple aku ni
korang tinggalkan komen kat n3 ni k
t aku jenguk semula
maaf bebanyak di atas segala kesilapan 

erm sori lagi sebab tak sempat nak umum mereka yang bertuah seperti tarikh yang dijanjikan
tapi arini jugak aku akan paksa anak kesayangan aku tu untuk membuat cabutan
makluman jangan keliru ye, bagi nama yang ada 2x tu sebab dorang ada wat n3 kat belog memasing..
semak jangan tak semak yerk!!!
  1. My Aisy
  2. Amy
  3. Aya Ariel
  4. Sidratul Muntaha
  5. Sidratul Muntaha
  6. Dee
  7. Mummy Ayu
  8. Mummy Ayu
  9. SyilaSyira
  10. Afida
  11. Aanie
  12. Aanie
  13. Myra Jay
  14. Myra Jay
  15. Fadzillah Kamarudin
  16. Fadzillah Kamarudin
  17. Munna
  18. Munna
  19. Azatiesayang
  20. Azatiesayang
  21. PinkUmmi
  22. PinkUmmi
  23. Cik Rose Cute
  24. Cik Rose Cute
  25. Dilazfamily
  26. Dilazfamily
  27. Jaa
  28. Jaa
  29. Maya Mayana
  30. Izzaty Hedry
  31. Izzaty Hedry
  32. Huda
  33. Huda
  34. Fieda
  35. Fieda
  36. cik suzlin
  37. cik suzlin
  38. cik Purple PinkyPuff
  39. cik Purple PinkyPuff
  40. cik Mai
  41. cik Mai
  42. ziyta
  43. ziyta
  44. ibu balqis
  45. ibu balqis
  46. ummi anum
  47. ummi anum
  48. abazilah
  49. abazilah
  50. amiraliyana
  51. amiraliyana
  52. intanBerlian
  53. intanBerlian
  54. jijahpages
  55. jijahpages
  56. Izan Ishak
  57. Izan Ishak
  58. asiah_najihah
  59. asiah_najihah
  60. ayung
  61. ayung
  62. zaikulim
  63. zaikulim
  64. anim
  65. anim
  66. Cempaka Kuning
  67. Cempaka Kuning
  68. Ayesha Ramlee
  69. Ayesha Ramlee
  70. Teratak Hami
  71. Teratak Hami
  72. nanakimie
  73. nanakimie
  74. GnieSyazni SSC
  75. GnieSyazni SSC
  76. Shera Haifa
  77. Shera Haifa
  78. misz Lovely
  79. misz Lovely
  80. tiefazatie
  81. tiefazatie
  82. Cik Meifaa'
  83. Cik Meifaa'
  84. kaseh suchi
  85. kaseh suchi
  86. nana
  87. nana
  88. myhatiku
  89. mRsfAriDnAnA
  90. mRsfAriDnAnA
  91. misya
  92. cekodok
  93. cekodok
  94. Nida
  95. Nida
  96. Zue AnnaLeeya
  97. Zue AnnaLeeya
  98. Golden Rose
  99. Golden Rose
  100. Marina
  101. Marina
  102. bicara hati ibu aisya
  103. bicara hati ibu aisya
  104. Miss Annaz
  105. Miss Annaz
  106. Jieda
  107. Jieda
  108. cute Mum
  109. cute Mum
  110. alyafify
  111. alyafify
  112. QueenPink
  113. QueenPink
  114. Cahaya Qaseh
  115. Cahaya Qaseh
  116. ckin life
  117. ckin life
  118. noor fatin
  119. noor fatin
  120. **nora**
  121. **nora**
  122. Fieza79
  123. Fieza79
  124. Cik Meeja
  125. Cik Meeja
  126. Ummu Ukasyah
  127. Ummu Ukasyah
  128. 'Angel' Ina
  129. 'Angel' Ina
  130. azleen
  131. azleen
  132. nur
  133. nur
  134. Lady_dLa
  135. kiwi
  136. kiwi
  137. The Games Bingo
  138. The Games Bingo
  139. Adyshariz
  140. Adyshariz
  141. cik emma
  142. annur_islam 
  143. annur_islam
  144. eB ezrin
  145. eB ezrin
  146. khai
  147. khai
  148. naDIA
  149. naDIA
  150. baby
  151. baby
  152. nur faisha fatihah
  153. nur faisha fatihah
  154. ::nureen::
  155. ::nureen::
  156. mama syima
  157. mama syima
  158. nisa' azman
  159. nisa' azman
  160. ET
  161. Asyraf
  162. Asyraf
  163. budak tembam
  164. ~~alycia~~
  165. ~~alycia~~
  166. alinindhouse
  167. alinindhouse
  168. kasih ibu
  169. kasih ibu
  170. fara anak abah
  171. fara anak abah
  172. Aishah Megahasz
  173. Shasya Farhana
  174. Shasya Farhana
  175. Syakila
  176. Syakila
  177. Zalina
  178. Zalina
  179. juniza
  180. noor
  181. noor
  182. Cik Kuntum
  183. Tyntha Lana
  184. Tyntha Lana
  185. mas
  186. taufidris
  187. Ogy
  188. SoFia
  189. inasepi
  190. inahasan
  191. Qard91
  192. sarah
  193. mamamya
  194. zura_habib
  195. shaxx 
  196. shaxx
  197. LaZura
  198. LaZura
  199. Joel Leslie
  200. Joel Leslie
  201. 'Aku'....Nurul Azren
  202. 'Aku'....Nurul Azren
  203. cikpuanhady
  204. cikpuanhady
  205. lurun namzar
  206. lurun namzar
  207. fiezahkecik
  208. fiezahkecik
Tima kasih bebanyak kepada semua yang join GA Pertamaku ini
    Dengan itu, aku amatlah berbesar hati untuk mengumumkan hadiah saguhati juga disediakan kepada 3 orang lagi, jadinya 9 orang bertuah akan dapat FM seperti dalam gambar tu dan 3 orang lagi akan dapat hadiah saguhati.. tapi hadiah saguhati aku taknak bagitau apakah rupa bentuk nya, korang yang lagi 3 orang tu hanya perlu tunggu hadiah sampai ditangan korang2 yerk...
    ~sekian~

    8 comments:

    AYuNG said...

    60 & 61 lapor diri:)

    baby said...

    150 and 151 berkunjung ..siaaapp!
    dan reda dgn segalaanyerr ~

    akiratoriza said...

    tunggu result esok yek.... tq sudi join GA simple ni... selamat berpuasa

    Mamamya said...

    dah check...peserta ke 198... ;D

    asiah_najihah said...

    dah check juga..no 58 dan 59

    "Aku"....Nurul Azren said...

    cik reen termasuk jgk laa.. 201 & 202..
    kalau btuah dpt hadiah besday dari kamoo... love yaaa. TQ.

    NOOR FATIN said...

    118 dan 119 datang ni. hehehe

    Cik Azizah said...

    yey dah ada 54,55 harap2 bertuah!