Insan-Insan Istimewa

Saturday, November 5, 2011

Selamat Hari Raya AidilAdha...

Assalam....
berkurun dah aku tak hapdet belog sebab malas nak hadap belog dah... 
waktu ni ada kesempatan so aku nak wish selamat hari raya AidilAdha kepada seme geng-geng blogger yang sudi berkunjung ke belog aku yang tak seberapa nih...
erm taun ni aku beraya di uma mertua di Pahang.. kiranya 1st time jugak lah beraya haji di uma mertua... jap tadi baru siap bakar lemang, n atas dapur tu ayam kampung masak rendang dok menggelegak... lau kat uma mak sendiri malam raya baru stat projek main masak-masak nih... kemeriahan raya haji rasa aku sama jek kat uma mak sendiri dgn uma mertua... 
aku dah seminggu kat uma mertua di Pahang nih maknanya aku amik cuti seminggu gak... disebabkan cuti yang panjang so memang belog pun bercuti sama gak.. almaklumlah laptop dah jadi tukun so memang tak dapat nak tolong dah.. ni pun pinjam BIL punyer laptop jap sementara tunggu rendang ayam kampung tu kering.... 
bila esok nak raya haji baru lah aku teringat yang aku takde bawak baju kurung utk dipakai... alahai segan lah plak beraya kat uma mertua 1st time nih... erm aku ckp kat hubby yg aku lupa bwk baju kurung then hubby jawab xper kat cni tak meriah mana pun raya haji so lega ckit rasa.. tapi tak best kan lau raya tak pakai baju kurung.... 
dah aku stop kat cni dl yek... t dah nek keje semula minggu depan aku hapdet belog nih lau ada idea yang nak citer lah, lau takde jugak aku jenguk belog korang-korang sudah lah.... tetiba aku rasa memang superb malas yang super sahya nya utk aktif berbelog... Hanya Allah Maha Mengetahui n Allah juga sebaik-baik perancang...
tata

No comments: