Insan-Insan Istimewa

Monday, December 12, 2011

tak tau nak letak tajuk aper.....

 Assalam korang....
n3 arini aku tak tau nak letak title aper... masa sekolah dah nak cuti ari tu teacher Adam ada bagi buku hasil keje tangan Adam, aku nih asyik lupa jek nak citer dalam belog padahal dah lama aku simpan gambar dalam pc.. Adam wat keje tulis-tulis dengan kaler-kaler.. jom layan gambar sambil aku wat citer yerk..

buku satu 'wheels to bullock cart'.. hasil keje Adam kat skull tapi bukan seme dia wat.. Adam keje kaler jek yang gunting-gunting tu teacher yang wat... tak tau lak naper seme bende Adam nak kaler warna biru.. hihihihi.. 

'I go go go... up'... kalerful sungguh helikopter yerk...

'my shaper truck'... macam tak cayer jek Adam yang wat trak tu... kete kaler pink??? no..no..no...

'I can paint'... memang betul pandai main kaler-kaler kan... sungguh lah kalerfulnyer...

yang ni buku satu lagik... 'It's all about animal'... pandai monkey kaler coklat..  

 ikan pun kan kaler biru jugak... ni sah menurun dari bonda yang memang fanatik dengan kaler biru..


 fingerprint... 'My fingerprint on a duck'... baru betul kaler itik warna kuning..

main tampal-tampal kapas lak 'I pasted wool on a sheep'... tetiba rimau tukar kaler jadi purple...

ni plak buku tulis-tulis Adam.. erm rasa xyah tgk lah aku bukak aper isi dalam buku nih yerk... ala budak 3 tahun yang menulis kan... hihihihiiii

 Anak bujang kesayangan Ayah n Bonda... beraksi ala-ala ultraman lepasa mandi... jaga towel dah nak jatuh tu.... heheheheeeee... Bonda memang akan simpan seme hasil keje Adam kat skull, kang sok Adam dah besar Adam boleh tengok lek...

sekian...

1 comment:

misya said...

not bad la hasil kerja adam