Insan-Insan Istimewa

Monday, December 12, 2011

tak tau nak letak tajuk aper.....

 Assalam korang....
n3 arini aku tak tau nak letak title aper... masa sekolah dah nak cuti ari tu teacher Adam ada bagi buku hasil keje tangan Adam, aku nih asyik lupa jek nak citer dalam belog padahal dah lama aku simpan gambar dalam pc.. Adam wat keje tulis-tulis dengan kaler-kaler.. jom layan gambar sambil aku wat citer yerk..

buku satu 'wheels to bullock cart'.. hasil keje Adam kat skull tapi bukan seme dia wat.. Adam keje kaler jek yang gunting-gunting tu teacher yang wat... tak tau lak naper seme bende Adam nak kaler warna biru.. hihihihi.. 

'I go go go... up'... kalerful sungguh helikopter yerk...

'my shaper truck'... macam tak cayer jek Adam yang wat trak tu... kete kaler pink??? no..no..no...

'I can paint'... memang betul pandai main kaler-kaler kan... sungguh lah kalerfulnyer...

yang ni buku satu lagik... 'It's all about animal'... pandai monkey kaler coklat..  

 ikan pun kan kaler biru jugak... ni sah menurun dari bonda yang memang fanatik dengan kaler biru..


 fingerprint... 'My fingerprint on a duck'... baru betul kaler itik warna kuning..

main tampal-tampal kapas lak 'I pasted wool on a sheep'... tetiba rimau tukar kaler jadi purple...

ni plak buku tulis-tulis Adam.. erm rasa xyah tgk lah aku bukak aper isi dalam buku nih yerk... ala budak 3 tahun yang menulis kan... hihihihiiii

 Anak bujang kesayangan Ayah n Bonda... beraksi ala-ala ultraman lepasa mandi... jaga towel dah nak jatuh tu.... heheheheeeee... Bonda memang akan simpan seme hasil keje Adam kat skull, kang sok Adam dah besar Adam boleh tengok lek...

sekian...

4 comments:

misya said...

not bad la hasil kerja adam

mostafashaban said...

https://forsan-dmm.com/company-transfer-furniture-dammam/
https://forsan-dmm.com/company-transfer-furniture-khobar/
https://forsan-dmm.com/company-transfer-furniture-home-in-jubail/
https://forsan-dmm.com/company-transfer-furniture-qatif/
https://forsan-dmm.com/moving-furniture-in-medina/
https://forsan-dmm.com/furniture-transport-company-in-yanbu/
https://forsan-dmm.com/furniture-transfer-company-in-jeddah/
https://forsan-dmm.com/furniture-transfer-company-in-alahsa/
https://forsan-dmm.com/furniture-transfer-company-in-bqaiq/
https://forsan-dmm.com/

mostafashaban said...

https://emiratesclean.com/
https://emiratesclean.com/cleaning-services-in-dubai/
https://emiratesclean.com/cleaning-services-abu-dhabi/
https://emiratesclean.com/cleaning-services-sharjah/
https://emiratesclean.com/cleaning-services-in-ajman/
https://emiratesclean.com/cleaning-services-al-ain/

wasssell said...


شركة موفرز لخدمات شركة نقل اثاث بالدمام لنقل وشحن وتخزين العفش بالمنطقة الشرقية والى جميع أنحاء المملكة بايدي عمالة فنية مدربة على فك وتغليف وتركيب جميع انواع الاثاث الوطني والامريكي وغيرة شركة نقل عفش بالدمام شركة موفرز لنقل العفش بالدمام مع الفك والتغليف والتركيب بايدي عمكمالة فنية مدربة على فك وتركيب جميغ أنواع الاثاث على مختلف انواعة وكذلك في شركة نقل عفش بالجبيل لما تتمتع بة الشركة من وجود فريق عمل متكامل بجميع مدن المنطقة الشرقية كوجود شركة نقل عفش بالقطيف و شركة نقل عفش بالاحساء والى جميع انحاء المملكة مع الضمان على المنقولات وتركيب الاجهزة الكهربائية والستائر والمطابخ وغرف النوم والمكيفات الاسبلت والشباك شركة نقل عفش بالجبيل مع الضمان على سلامة المنقولات وتعويض العميل في حال وجود خسائر في المنقولات بما يراه مناسبا وفقاً لشروط التعاقد المتعارف عليها.