Insan-Insan Istimewa

Wednesday, October 21, 2009

Deepavali Yang Lalu

Salam...

N3 ni nak cite pasal Deepavali la... xctually dah berhari-hari nak update blog p x berkesempatan coz so many commitment around me... Time pagi sampai petang gi keje then lek uma nak kene tunggu Adam tido dulu br leh surfing p bila dah malam sgt erm mata pun dah layu so surfing in dream jelah..

Deepavali tahun ni family n I g beraya gak, pas Aidilfitri abis continue raya Deepavali lak. Kitorang g beraya kat uma anak angkat mak aku kat area JB gak. So enjoy la some picture yang aku snap ni...


Gambo aku n adam n Sugenthi @ kak Sue n Easha.


My mum n Kak Sue.

Ni lak gambo Easha n Amir n Manisha n Izatty. Manisha hanya masuk dalam pict ni jek coz dia xsuka tok enter frame lam picture coz shy-shy cat. Erm dah jadi cam kek lapis sarawak lak..


Ayah memang susah nak enter frame lam picture ala-ala shy-shy tiger p aku paksa gak ayah tok tengok at the camera masa aku snap picture ni... Adam tu syok sangat dapat helikopter, aku suh tengok camera pun dah x layan..
Enjoy ckit some Adam's Picture.... ( aku memang akan put some adam's picture dalam n3 aku coz blog ni memang aku wat tok enter framekan adam... my son kan baby macho semalaya... kahkahkah ) so layannzzzz la picture2 kat bawah ni...
mesti korang pk aku snap picture ni time adam tido p....


Xctually adam bukan tido, kat atas tu aku snap selang 1minit dari yang atas td... Orang tua2 pesan jangan suka snap gambo anak waktu dia tido, tak elok p aku xtau lak pe rasionalnya p aku ikut n dah jadi rutin lak...


snap gambo ni pas mandi n adam miang2 kucing lak. when aku ask him to laugh then he laugh but cute kan gambo ni,, I like it.

Yang ni snap dari jarak jauh ckit coz nak nampakkkan towel yang melitupi badan adam. Aku pun pelik tetiba jek adam nak when aku put towel on her body. Adam lau pas mandi then aku nak pakaikan diapers n baju memang cukup susah kekadang leh wat aku ilang sabar la... Tulah anak sedang membesar kan, sabar jelah bebanyak...gambar yang kat bawah tu pun aku snap lepas mandi..



Erm tengoklah adam still posing walau tanpa seurat benang..sib baik nampak dada jek lau tang len pun ternampak mau blog aku ni jadi terus hangat daripada biasa..hehehe









No comments: