Insan-Insan Istimewa

Sunday, October 11, 2009

Sambutan Hari Raya...

Salam...



Raya oh raya erm xabis2... kat Johor ni lau leh raya setahun alamatnya setahun jugak la diorang beraya..p best gak dapat makan free wakaakakaa..


Tok n3 nib bukan nak cite pasal makan free p pasal makan kene paksa,,hehehe.. kat opis tempat keje aku ada persatuan yang diberi nama PACSU stand for Police Administrative Civilian Society Union alah lebih kurang bunyi cam Persatuan Kakitangan Awam bagi PDRM la.. raya tahun ni PACSU wat sambutan hari raya kat Dorsett Hotel, JB..alkisahnye aku n opismate semua xnak g coz kene kuarkan bayaran tok g acara tu p tup tup ada lak insan yang dengki wat aduan kat bos kitorang bagitau yang kitorang ni xnak bagi commitment for persatuan sendiri, erm bila dah sampai kat bos alamatnyer kene ikut arahan lah tu yang jadi pergi makan pun kene paksa p kenyang gak perut aku ni.. tambahan lak aku ni memang suka makan... makanan kat hotel tu leh tahan jugak la... so enjoy lah some pict ni.. aku dedicate pict ni tok opismate aku : Fetty, Sue n Afzan coz diorang beria tul suh aku masukkan pict makan2 ni kat dalam blog aku but sori guy terlambat skit...

ni konon tok buat bukti yang kitorang memang ada masa acara tu berlangsung.. erm bunyi cam beso sangat jek function tu kan...Tuhan saja yang tahu... huhuhhu


Erm ni plak bos beso dalam function tu,, wakakakaah.. perasannyer aku...




ni plak aku perkenalkan model bagi iklan gigi yang akan muncul di pawagam tidak lama lagi... hehehe model paling lawa seantero dunia : Sherry, Fetty n Afzanny...




Erm sebelah model yang bernama Sherry ni plak manager bagi model-model tersebut : Suria Denny... Jangan marah ye aku tak tau nak letak pe tok nama hang...




Antara makanan yang kitorang makan.. mesti korang dah tau sape yang makan paling banyak kan... erm xyah gtau lah aku dah tau sejak azali lagi... wakakkaaah...


mesti korang tertanya-tanya pe motif amik gambar h/bag + kertas warna-warni + air tu.. jeng-jeng pas korang tgk gambar yang bawah ni mesti dah paham.. pe xpaham... isk..isk..isk.. let me explain tu you lah.. kertas warna-warni tu ada tulis nombor bagi luckr draw so erm kitorang kira bertuah la coz dapat hamper besar kat bawah tu..


No comments: