Insan-Insan Istimewa

Saturday, October 3, 2009

Salam Aidilfitri Maaf Zahir Batin

Salam...


Erm alahai raya dah nak masuk 2 minggu baru sempat saya nak wat n3 baru tok raya tahun 2009 nie... Raya tahun ni dah xsemeriah tahun2 dulu... Tambahan lagi beraya tanpa sang suami kan!!! nasib baik adik beradik lek kampung gak dapat la beraya bersama-sama dioarang..

P dalam seronok-seronok beraya tetiba anak saudara aku get fever smpai suhu badan dia cecah 40' celcuis... so malam raya pertama tu akak n abang ipar aku anta dia gie klinik, lek klinik dia still sakit sampai lah raya keempat n akak aku decide bawak dia g hospital then terus admitted.. yang herannya xtau la nape dia leh jadi gitu coz anak saudara aku ni memang seorang budak yang aktif gile.. 4 ari dalam wad baru doktor discharge dia leh lek uma tu pun akak aku mintak coz dah nak nek sekolah... sib baik lah pas lek uma dia ok demam pun dah kebah.. Risau gak aku coz aku xdapat gi tgk dia, aku dah start keje raya ke 4 tu...



Atas tu gambar family akak aku n budak yang demam tu yang dok atas riba ayah dia... Dari kiri Syafiq, Abang Dan, Along n Syahrul. yang depan tu lak Fendy n Athirah..


Aku xsempat lah nak amik gambar ngan Adam masa dia pakai baju melayu coz masa nak amik gambar tu dah tiba time tok Adam sleep so dia pun amik gambar dalam mimpi jelah.. tu yang kat bawah tu gambar aku solo jek... silau lak tu xnampak muka langsung p yg penting nampak baju aku yg meletop tu ( meletop ker? ) kahkahkah... tu je yang ada redha jelah... aku rasa frust gak xdapat amik gambar byk2 ngan adam, nak wat camne lau dah sibuk beraya xingat pape dah.. so enjoy lah beberapa picture aku n family yang len..


gambar atas tu sempat amik masa beraya kat uma pakcik aku kat Kulai.. sebelah Adam tu akak sedara dia merangkap anak saudara perempuan aku yang sulung... Adam n akak sedara dia ngah lawan serombong kapal sape yang paling beso gamaknyer..kwang,,,kwang,,, kat blakang tu atok Adam...



Gambar ni lak geng baju biru... abah, mak, dek no, dek ct n amir... boria Kampung Dusun... hehehe... jgan marah...


Erm satu lagi geng baju biru...skali Adam pun termasuk syer Boria Kampung Dusun daaa.... gamba ni amik ms dalam kete nak lek kampung nenek aku @ Nyayie kat Kulai..
Last but not least... enjoy lah gambar Adam dengan post-post manjanya...






2 comments:

Izza Cake House said...

nampak dah besar adam ni ek... hari tu jumpa masa kat bazar ramadhan...macam kecik je..

akiratoriza said...

alhamdulillah..