Insan-Insan Istimewa

Thursday, February 11, 2010

Jumpa best friend lama..

Assalam..

Arini begitu memenatkan but menggembirakan coz aku jumpa best friend aku yang dah hampir setahun xberjumpa.. member aku ni keje kat Melaka then dia outstation kat JB so dia luangkan masa ckit datang uma malam tadi... n dalam masa sama adik aku lak baru sampai dari Perak so aku kene fetch dia kat Terminal Bas Larkin dulu then balik uma masak something 4 my special guest n also 4 hubby n my sis.. Kebetulan lak hubby beli mee kuning tok aku masakkan mee goreng again tok dia...so skali jalan la aku masak kesemuanya mee kuning 1 beg tu.. ketung...ketang...mee gorang siap tok dimakan... erm layanzz jelah foto kat bawah ni aku dah mengatuk ni xdapat nak story panjang2 dah... gud nite!!!

Best friend aku yang sebelah Adam 2.. Kitorang dulu 1 sekolah dari Form1 until form5 so image jelah how close we are... kemana pegi mesti aku n dia bersama..p kitoarang terpisah after SPM, masing-masing ngan haluan sendiri until now..Fyi, what special bout us are our end name totally same n our husband name pun dah dekat2 sama.. Perangai kitorang yang gile2 pun sama n of cz our body figure pun sma tau...


Erm tinggal pinggan2 n gelas2 yang kosong. Aku xsnap foto makanan yang sooo delicious tu coz segan kat my special guest. yelah xkan la ader guest pun dok cbuk2 snap foto yang xseberapa tol x?? hehehe.. p terkilan gak coz xdapat wat korang terliur tengok mee goreng aku.. Fyi, mee goreng aku sekali hadap jek trus licin tau... but cian kat hubby mintak tambah p xdpat coz dah abes dah.... 

Erm nak out of topic ckit.... tengok la gelagat Adam ni..
















dan ini...



So sedap... Pau Roslan ni...

No comments: