Insan-Insan Istimewa

Wednesday, February 10, 2010

Erm ssooooo liciuos!!!!


Assalam...

Baca title mesti dah dapat agak n3 ni pasal pe kan.... sudah semestinya pasal makan!! malam ni aku makan something yang memang menjadi faveret aku dulu, kini n selamanya... disebabkan faveret aku ni lah aku pun menjadi semakin debab... kih..kih..kih... nak salahkan bende len gak sedangkan salah diri sendiri.. wakakaka.. Hubby awal2 dah gtau dia lek lewat so kemalasan aku untuk masak pun timbul so aku capai tepon n dail 1300-88-2525 pizza hut delivery pun sampai 20 minutes after that... aku order pizza bersempena ngan Chinese New Year akan datang ni yang diberi nama 'Golden Fortune Cheesy Crown' n 1 soup of the day.. Fyi pizza ni memang 1st class la, sedap giler beb!! Aku begitu menikmati pizza ni sampai Adam abiskan soup pun aku xsedar... Adam lak aku bagi pizza dia xnak p soup abis dia kejekan... Erm citer pun xguna so korang layanzzzz....
baca promotion dulu laman web Pizza Hut.

Adam dah tak sabo suh bonda buka bungkusan pizza yang panas cam tagline pizza hut : 'Hot & Oven Fresh or we'll replace your pizza'. Alamak kaki Adam terinter frame plak.

Yummy...yummy...yummy...

Golden Fortune Cheesy Crowm Pizza... nampak seketul-seketul udang tempura dia..

Pizza ni rasa ala2 seafood pizza la coz ada crabsticks, tuna, pineapple and tempura prawns. Ditambah lagi ngan 3-flavoured of parmesan, cheddar n mozzarella cheese.. peh terangkat beb, makan time betul2 lapar lagi best.

Adam begitu kusyuk menikmati soup. Fyi Adam memang abiskan 1 mangkuk soup tu, aku cuma dapat jamah jek.. Adam memang suka yang amat kat soup tu so next time kene order soup tu 2 mangkuk.

Korang percaya x per yang aku cakapkan.. xpuashati bila aku ckp soup tu dah abis, Adam trus tonggak mangkuk soup tu bagi trus licin..




No comments: