Insan-Insan Istimewa

Tuesday, February 9, 2010

MB pun sodap!!!!

Assalam...

Petang tadi come back fr d' office, Hubby, Adam n I pegi beli barang2 dapur yang dah kekosongan kat kitchen aku sejak bape ari yang lepas... yang tinggal pun koret2 jek... kih..kih..kih.. kitorang membeli belah kat Giant la kat maner lagi lau kat JB ni coz Giant one of the biggest hyper market in town...semuanyer ada tambahan lagi Giant memang hyper market paling dekat ngan uma aku... pas shopping2 tu we all g makan2 lak kat Marry Brown... Hubby memang suke sesangat makan kat c2, ntah xtau naper... aku hikutkan jelah yang penting perut ku terisi.... hehehe... Aku order Nasi Ayam MB n Hubby order Mee Kari MB... Makanan kat MB ni not bad gak la n kekadang nak tukar selera boleh lak datang ke MB ni... Lau kat JB ni MB yang aku tau kat Taman Pelangi n Taman Suria.. erm tengok la foto2 yang aku sempat snap sementara makanan yang diorder sampai n ketika menikmati makanan tersebut...

Ni mainan wajib Adam bila g Giant... sekarang Adam dah bijak lau bende tu xgerak sibuk suh Ayah/Bonda isi coin kat lubang tu while his finger pointing at the coin's place.

Adam merasai keseronokan main buaian dalam MB.. At 1st tu kitorang duduk kat tempat biasa p bila Adam terpandang kat buaian tu trus tarik tangan kitorang suh beralih ke buaian tu..

Termenung per tu Adam??

Boring asyik duduk atas buaian trun lak main lari2 sambil kacau kakak yang keje kat MB tu...

Minuman sampai trus sambar... bila minum air bergas xnak la plak... Bagus anak Bonda dak pandai pilih yang mana sedap n xsedap...

Makanan xsampai lagi... amek gambar jap la... ala xnampak la bonda Adam...

 
skrang baru nampak.. Aku suka la foto ni.. yang atas pun nampak cantik gak, tol x?? kih..kih..kih.. prasan jek..
 
Hubby dah xtoleh kiri kana dah... melantak trus...makanan sampai lambat la n perut dah berkeroncong so pe lagi tunggu...

Adam pun melantak sama dah.. Adam xnak share plate ngan bonda dah... 

aku punyer nasi ayam MB yang dah tinggal separuh...

hah amik ko licin abis semuanyer... tinggal tisu jek...

Lepas makan Adam mintak cukai lagi... kat luar MB ade bende tu lagi... kopak ayah n bonda tau...




No comments: