Insan-Insan Istimewa

Sunday, February 28, 2010

Sepanjang hari yang penat...

Assalam...
hari ni aku sefamily akan menghadiri majlis pertunangan dan persandingan sepupu-sepupu aku. semalam (27.02.2010) dah bergerak balik kampung. so malam tu kitorang berewang kat uma my makcik sedara sebelah mak. sepupu yang bertunang tu sebelah my mum n sepupu yang kahwin tu pulak sebelah my dad.. terpaksa la bahagi2 sama adil, uma sepupu bertunang tu kitorang datang rewang malam sebelum majlis n sepupu yang kahwin datang hari ni (28.02.2010).. 
nampak tak aku dok merewang tepung untuk buat karipap.. penuh sendat uma makcik aku dengan kaum kerabat almaklumla adik-beradik my mum seramai 11orang..

antara hasilnyer yang masih dalam sesi pembuatan..

my mum tudung hitam sibuk dok mengelek tepung.... yang tudung biru tu adik my mum..

Adam pun sibuk nak merewang sama... yang pakai tudung hitam tu my sis.. aku tak sempat nak snap orang yang akan jadi tunangan orang tu coz dia pun sibuk...

ni pulak sepupu aku yang kahwin tu.. sepupu aku yang lelaki n wife dia dari Pahang tapi keje kat Hosp. Sultanah Aminah sama ngan sepupu aku ni..

selepas pergi uma sepupu aku tadi, kitorang pun lepak-lepak kat uma aku sebelum sambung perancangan untuk pergi makan satay kat Gelang Patah. Penuh sendat uma aku yang sekangkang-kera tu dengan mak, abah, along, abg dan, k.lyn, a.zam, anak buah aku yang seramai 6 orang n Adam yang jadi hero semalaya... Seronok betul Adam ada kawan...

dah sampai kat warung satay Gelang Patah.. Adam kusyuk tengok abang-abang sedara..

Aku bersama-sama Adam, Syafiq (sebelah Adam), Fendi (sebelah aku) dan Ameer.

My lil sis : Deq Ct with Atirah, Syahrul, Ameer dan Fendi.

yang ni pun anak sedara aku : Hariz n Wani

My sis n my bil : kak Lyn n Abg Zam..

My sis n my bil : Along dan Abg Dan with Atirah. Tapi aku terlupa pulak nak snap foto my dad n my mum coz time ni diorang takde pergi uma my nenek sedara.. 

Satay yang begitu mengujakan...

Sebahagian satay selepas pusingan pertama punyer abis dibaham oleh kitorang..




No comments: