Insan-Insan Istimewa

Sunday, March 21, 2010

Kejadian Di Malam Hari.... Jeng..jeng..jeng..

Assalam..
Jeng..jeng..jeng..
title yang begitu mengujakan, betul tak????? Alkisahnya malam semalam aka sabtu malam jam 11.55 malam Adam telah buat satu keje giler. Nak tau tak Adam wat aper??? malam tu kami dah nak masuk tido, tetiba Adam ternotice kat kupiah dia yang dia wat main siang hari tuh. then dia amik kupiah tu n pakai, n korang nak tau Adam suruh aku snap foto dia berkupiah..dah nak tido dah nih, aku pun naik pelik coz selalunya Adam akan lari pusing keliling kampung kalau aku nak snap foto dia dan akan tutup muka dia tp malam tu dia yang nak sesangat. bila aku ckp dah malam n suh dia tido, reaksi Adam of coz la taknak. Adam nak jugak aku snap foto dia..erm aku pun melayan la sampai ke pukul 12 lebih gitu.. Si Ayah dah lama dibuai mimpi indah, sementara aku n Adam dok posing-posing ala-ala model gitu... erm Anak bonda ni memang dah makin besar n makin banyak kerenahnya but bonda suka coz bonda nampak changes ye dari baby hingga jadi baby tua skrg nih... kihkihkih.. I love u very much, my son!!!
1..2..3..smile....

Adam buat muka serius..

senyum ckit...

tuuu...bilik dah gelap dah, ayah tido dah..

Adam buat 'best' tp tak dapat snap thumb right dia..

Gaya menggoda..

Dengan basikal pulak..

nak lagi gambar ngan basikal..

sengeh ckit..

eh termenung pulak daaa..

erm dah ngantok la tuh.. ok joom tido bonda lagi ngantok tau!!!

erm ingat per la yang jadi kan.. erm tu la Adam dengan pelbagai ragam. skrg ni pun dah pandai cakap sorang-sorang, kekadang tuh tetiba jek nak salam ngan bonda siap cium tangan then bye-bye bonda, oo maybe Adam nak kuar g jalan-jalan then Adam akan naik basikal sambil bercakap dalam dialek Adam...

Kalau dengar lagu kat tv@radio, trus nyanyi dengan dialek yang Adam jek yang paham but bonda n ayah paham jugak melalui gaya yang Adam tunjukkan.. ada satu hari tu, Adam mencangkung kat tepi katil then dia pegang bucu katil then Adam nyanyi, ooo rupa-rupanya Adam jadikan bucu katil tu as mic.. kihkihkih.. almaklumla bucu katil tuh dah macam mic pun.. hehehe..

No comments: