Insan-Insan Istimewa

Saturday, March 20, 2010

Happy On Ur Wedding Day

Assalam..
Erm hari ni aku n Adam menghadiri majlis perkahwinan opismate aku kat area JB ni.. Walau dalam hujan tapi majlis tetap meriah sebabnya majlis diadakan di dalam dewan so takla basah kuyup kitorang waktu makan... kihkihkih.. aku kuar uma kol 1.45 petang then straight way to uma opismate aku yg sorang ni aka Fetty with Aizat..kitorang dah decide tok bersama-sama ke majlis tersebut.. sampai kat Dewan TNB Kempas kol 2.30 sedang elok pengantin kat atas pelamin so dapat la jumpa the bride tadi... makanan okey-okey jelah....tapi majlis tetap meriah jugak.. so enjoy la some pic yang aku sempat amik..
Invitation Card fr the bride..

Panjang kad ni cam tuan nyer..

Adam bergaya dengan cermin mata bonda walau ari tengah ujan.. sementara tunggu Aunty Fetty n Uncle Aizat sampai..

Adam sedikit tercengang sambil dalam ati berkata-kata.. "kat mana la bonda bawak aku nih?".. kui..kui..kui.. mula-mula sampai behave ckit tapi lepas tuh meja pun nak terbalik Adam kerjakan..

Aku n Adam... Adam langsung taknak makan tp asyik nak minum air oren tuh..sejuk n sedap... tak benti-benti minum air sampaikan aku pun dah ilang selera nak makan.. erm tu lah kalau dah ade anak memang gitu la jawabnyer, layan anak punya pasal perut kita pun naik kenyang tengok anak... kui..kui..kui 
( credit to Aunty Fetty coz jd photograper on the day )

Aunty Fetty n Uncle Aizat.. diorang makan sepinggan licin... thanks 4 both of u coz melayan kakak yang crazy cam aku nih.. kihkihkih

Eh Suria n Najmi pun ada.. selain Suria ramai jugak jumpa opismate tadi... Suria dah nak balik dah waktu ni, dia sampai dulu dr kitorang..

Sepinggan nasi minyak... Aku yang punyer daaaa tp tak abis pun..

Katering yang diamanahkan untuk memasak fr Batu Pahat..

Aku bersama dengan the bride aka Kak Fidah... cantik akak jadi raja sehari... 
( credit to Aunty Fetty coz jd photograper on the day )

Ada tarian zapin jugak.. teringat masa majlis bersejarah aku pun ada tarian zapin gak...hehehe..kat atas tuh pelamin singgahsana pengantin
 ( credit to Aunty Fetty coz jd photograper on the day )

kek untuk acara pengantin potong kek.. cute kek ni.. soooo pinky..

Close-up the cake.. Made by IZZA

Aku n Adam tak ketinggalan bergambar bersama kek yang pinky tu... Adam tengok per tuh???
 ( credit to Aunty Fetty coz jd photograper on the day ) 

No comments: