Insan-Insan Istimewa

Thursday, March 18, 2010

Ikan Terubuk Bakar

Assalam..
Erm tajuk yang begitu mengujakan... Panazzzz!!! Malam tadi aku masak ikan terubuk bakar.. my really2 feveret dish... peh memang menjilat jari.... wallah!!! tambahan pulak cecah dengan sambal asam lagi makin bertambah la keterujaan tu.... hehehehe...  

tak sabarnyer aku nak makan...

ikan masih di atas kuali..

ikan sudah masak.... erm yummy..yummy..yummy..

ikan terubuk bakar cecah asam... mak mertua lalu belakang pun dah tak nampak dah..

makan pulak dengan nasi panas kuar dari rice cooker,,, memang meletop la..

Hah!! ni orang nyer yang makan tak ingat dunia 2... huhuhuhu

Fyi, hubby tak suka makan ikan terubuk so aku memang melantak sorang-sorang la.. sebab tu aku bakar ikan kembong 4 hubby dan Adam.. erm nampak sangat la aku memang suka giler makan ikan terubuk sebab ikan terubuk tu lebih besar dari ikan kembung.... kihkihkih..

No comments: