Insan-Insan Istimewa

Sunday, March 7, 2010

Saturday @ 6 Mac 2010...

Assalam...
Backdated n3 for Saturday... hujung minggu yang seronok bersama-sama family tercinta aku... hubby, Adam n I... aku jarang dapat bersama-sama hubby bila time cuti ni coz hubby keje... keje hubby tak macam orang lain dan aku sendiri yang kerja dari Isnin-Jumaat 8 pagi - 5 petang tapi time keje hubby 2 hari keje then 1 hari off so kalau off hari sabtu@ahad dapatla cuti sekali kalau tak..gigit jari jelah.. cam hari ni (ahad) hubby keje n awal pagi tadi dah bagitau aku yang dia akan balik lewat.. adoyai...sodeh....isk..isk..isk... dah dapat suami yang keje macam tu redha jelah dari dapat suami yang tak keje..lagi haru-biru betul tak???

so Semalam aku masak spesel ckit for our lunch... tengok la..
Tomyam Ayam, Kailan Ikan Masin dan Sotong Celup Tepung.. Masa aku tengah masak-masak ni terpikir jugak 'eh aku ni macam masak kat kedai makan coz menu macam kat kedai makan la pulak'...kihkihkih..

Tomyam Ayam..

Kailan Ikan Masin..

Sotong Celup Tepung... Yang ni tak jadi sangat la coz 1st timer kot.. next time nak cuba buat lagi...

Petang pulak aktivit kami pergi swimming kat tempat yang selalu kitorang pergi tu kat Kompleks Sukan Mutiara Johor Land..tapi cuma Adam yang mandi bukan ayah dan bonda Adam. Fyi, Adam kalau pergi kompleks ni dia tau dah nak buat aper dan jalan untuk pergi ke swimming pool pun dia dah ingat.... jalan laju jek sambil tunjuk-tunjuk kat tempat tu padahal kami bukannye selalu sangat pergi.. rasanya dah berbulan jugak tak pergi... dan aku ada kejutan untuk korang semua bersempena dengan usia Adam yang dah masuk 2 tahun ni.. dan aku pun tekejut sama waktu tu...

Adam sanggup berpanas asalkan dapat mandi... eh mana kejutan tu?? tungguuuuu...

termenung jauh nampak?? yelah dah boring tunggu kejutan ni... kihkihkih...

seronoknyer...

Tara... ni la kejutan itu... Adam dah tau macamana nak mengapungkan diri menggunakan swim ring tu.. Aku memang suprise sangat masa tu... bangga pun ada.. yelah aku tak ajar pun but tetiba Adam tolak badan n trus terapung... Adam pun enjoy sesangat... I'm so proud of u my son... Adam Lutfi

Bila dah tau nak buat so tak benti-benti nak buat sampaikan tertelan air kolam pun dah tak kisah dah...

Dok tengok kat Ayah la tu... Fyi, Setiap aksi yang dia buat, Adam akan panggil ayah suh ayah tengok jugak..

Masa ni budak-budak belom ramai lagi so boleh la Adam ke hulur dan ke hilir..

Tersenyum pada mulanya tapi bila ajak balik mengamuk sakan..




Bubye... Adam dah nak balik ni... Next time datang lagi ye..



No comments: