Insan-Insan Istimewa

Thursday, April 15, 2010

Eeeeee Frust nyer..

Hari ini aku dalam keadaan yang amat kecewa...
Pagi tadi nak pergi derma darah tapi tak boleh la pulak..
Makcik nurse tu sesuka jek nak reject aku..
Aku tau la situasi diri aku sendiri..
Belum cuba belum tau..
Jangan menyerah selagi belum berperang..
Berani kerana benar, takut kerana salah..
Eeeee geramnyer kat makcik tuh..
Tak ada yang mustahil dalam dunia nih..

4 comments:

E-na Zarina said...

Salam...
singgah sini...
apsal lak kena reject??

akiratoriza said...

Salam..
Erm dah tak datan bulan 1 bulan lebih so nurse tu ckp kalau pregnant tak le la menderma tp sy dapat rasa yg sy ni tak pregnant...huhuhuhu

Kakasma said...

salam..
akira ker..hehe tak pasti nama ler..nbaru nie dapat dtg jenguk..duduk Jb kat mane yea..akak asal johor juga,kat air hitam..salam kenal..eh..eh..lupa nape tak buat shoutbox ke shoutnix..seang nak borak kat situ..eee..banyak laa ngada ngada akak nie kan...

akiratoriza said...

Salam..
saya tak tau ag la nak buat shoutbox tu camner??t sy belajar dl k.. tq kak sudi singgah kat blog sy nih..