Insan-Insan Istimewa

Tuesday, May 11, 2010

Aaaaarrgghh!!!

Assalam..
Nak cite nih.....
Pagi tadi otw g keje..
Aku accident!!!!
Terkejut beruk aku time tu..
Alkisahnya jammed pagi kat Jalan Tebrau ni
N tetiba jek kete kat depan aku membrekkan ketenye secara mengejut..
Erm pe lagi.. berdentum la...
Aku tak kuar pun dari kete coz 
kat balakang aku memang tengah banyak kete..
Tambahan lagi aku takut...
Pemandu kete depan kuar dari kete then tengok kete dia..
nasib baik kete dia still ok n takde paper yang kemek..
Fuh.. lega....
Alhamdulillah, takde bende yang tak diingini berlaku...
So aku pun meneruskan perjalanan ke opis..
N waktu lagi 2 minit nak pukul 8.00pagi..
Punch card tak jadi warna merah...
huhuhuhu..
Pagi yang menghuru-harakan aku..

2 comments:

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

fuhhh
nasib baik ler ko tak laju wit...
nasib ler keta depan tak kemek
aku mmg ngeri bab2 terlanggar vontot keta orang nie.....

keta ko ok tak? ko tenang2 tau...

akiratoriza said...

THANKS Zana,, aku dah ok dah masuj opis td pun dah lupa dah.. n nak tau tak aku kelam kabut pg tadi nak kejarkan punch card aku sampaikan terlupa nak tengok kete aku pe citer nyer..n sampai sekarang ni pun tak pegi jenguk pun kete tu... hihihi.. apenye tuan la kang lau majuk kete tu padan muka..huhuhu