Insan-Insan Istimewa

Wednesday, May 5, 2010

Impian menjadi nyata...

Assalam....
Alkisahnya semalam aku amik cuti coz aku telah melalui satu pengalaman baru...Perkara ini berlaku bermula dari tahun 2009 dan baru tahun ni dapat direalisasikan...perancangan semua berjalan lancar, Alhamdullilah!! Eh korang mesti tertanya-tanya kan so meh aku upload foto so korang mesti paham lepas tengok gambar kat bawah...
Pintu utama dan bilik ke-3

Ruang tamu utama

Ruang tamu ke-2 aka makan

Bilik utama, bilik pertama n bilik air

Ruangan bilik utama

Bilik air di dalam bilik utama

Bilik pertama n ke-2 (sama besar)

Bilik air luar

Ruang dapur.. n pintu yang hubby bukak tu untuk ke backyard

Aku beli rumah murah jek...gaji kecik so beli rumah yang mampu jelah untuk pelaburan masa depan..

6 comments:

NOR RIZAN BINTI ABD RANI said...

Kat maner umah nie? allhamdulillah...pelaburan utk mase dpn....

akiratoriza said...

Thanks...saya beli kat Taman Seri Setanggi sebelah Kampung Melayu Majidee

Putri_Aizat said...

yahooo....dah dapat umah baru...tengok gambo tuh pun dah tau adam mesti tak leh diam masa tuh kan...hehe...best yer....nak gak satu leh?

akiratoriza said...

erm Adam memang alwaz cam tu tak dok diam walau seminit pun... nak uma ker ae, leh amik kat dlm pakcik google..

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

alhamdulillah
kawan aku nie dah ada rumah sendiri dah
aku gark still menyewa lagi wit
takpe..walaupun murah..janji hasil usaha kita wit
ada duit nanti boleh ler sambung kan

akiratoriza said...

nak sambung camner la dok uma yang tak bertanah ni... huhuhu...