Insan-Insan Istimewa

Tuesday, May 18, 2010

Jom makan!!!

Assalam..

Kejadian ini berlaku pada 14.05.2010 yang lepas ( dah basi dah, hihihihihi ). Kami seopismate telah pergi mentedarah chicken chop kat satu kedai makan yang memang sedap la western food dia.. tip top beb!! dan yang best kat kedai  makan ni western food ada jual di siang hari, yelah selalu kita dengar western food ni ada time malam kan.. erm korang layan la foto yang sempat disnap ketika sesi makan-makan ni.. 

Dedicate to my opismate :- Sori ye kengkawan terlambat nak wat masuk dalam belog n aku confirm korang pun dah rasa terliur nak makan chicken chop ni.. 
ni chicken chop aku.. nampak sedap tak??? pasti sedap... hihihihi

close-up lagi... terliur tak???

Antara chicken chop opismate punyer..

hah tengok tu... opismate aku yang dah terliur nak makan chicken chop... Fetty, Uteh n Sue

Opismate lagi... aku beri gelaran kat diorang ni "Geng Lambut" coz diorang ni memang la lemah lembutnye, cakap pun slow jek mcm ada emas dalam mulut... sori ye Afzan n Lia... hihihihi..

Yang ni pulak antara wanita anggun dalam JB.... heheehe... Opismate aku yang len mesti bising coz time muka aku enterframe jek mesti tulis yang bagus-bagus kan... heheehe.. Kak No selamat la coz enterframe ngan aku... erm ada aku kesah??? ni kan belog aku so papepun aku la yang paling cun... hihihihi..

Erm memang dah tak sabar nak makan la ni.. tengok tu satu chicken chop kongsi lima orang... eh mcmmana adik aku leh enterframe ni...


horay...semua dah dapat satu sorang...

wah..dah kenyang so leh senyum sampai ke pipi ye...

yang ni lak control macho pas kenyang...

chicken aku yang dah abis aku baham... sedap tau!!!

No comments: