Insan-Insan Istimewa

Thursday, May 20, 2010

mamaeja & JJC 1st Giveaway : Cutest Baby With Hat Contest



  
Assalam....
Jom join contest!!! aku tengok sekarang ni dah musim contest yang dianjurkan oleh para blogger so aku cam terpanggil untuk mencuba nasib... dl penah juga aku mencuba nasib tapi tak berjaya so cam keciwa ckit la tu yang ala-ala merajuk jap n sekarang ni mood merajuk dah ilang so jom la kita tengok foto wajah Adam yang aku pertaruhkan... jeng..jeng..jeng... btw foto tu dah lama dalam simpanan aku n tak pernah publish pun kat dalam belog ni..masa ni umur Adam setahun lebih, venue kat uma atok+nenek Adam kat Tenggaroh.. Foto ni Adam nampak seksi ckit coz waktu tengah panas n bonda Adam dok sibuk nak amik gambar gak tapi hasil memang berbaloi la.... hihihi..
nama anak bonda ni Adam Lutfi. D.O.B 29 February 2008 now 2 years old. 
nama bonda Adam lak : Akiratoriza (nama di alam cyber) 

Erm nak citer pasal blog mamaeja dan JJC pulak (coz ni adalah syarat dari penganjur so memang kene ikut la kalau tak trus kene reject kang) hihihhi... honestly aku perasan contest ni kat satu blog yang aku follow so bermakna aku memang aku tak penah kenal pun blog mamaeja n JJC b4 dis tp bila dah tertarik nak join contest ni so aku pun singgah kat uma diorang ni... memang cantik baju-baju yang JJC jahit n jual tu tp aku tak dpat nak beli coz anak aku lelaki so dapat tengok jelah..n blog mamaeja pulak sama macam blog orang len n blog aku of coz la kerana blog tu cite pasal kehidupan yang dilalui sehari-hari oleh mamaeja..






























2 comments:

mama eja :) said...

salam.. dearie semua dah ok.. just both logo kat blog posting tu, please link back to both of my blogs ye.. :)

p/s: satu lagi... link yg u bg hr tu tertinggal huruf p dkt http://.. tp xpela.. seb baik manage to go to ur webpage... heheh

akiratoriza said...

Salam thanks 4 d info k...