Insan-Insan Istimewa

Monday, September 20, 2010

Opis wat Sambutan Hari Raya -17.09.2010-

Salam..
N3 ni dah terlambat update sebenarnya... Function ni pada 17.09.2010 kat Banafe Village, tempat makan ni baru dibuka di JB so bos opis aku nak try la makanan kat situ n bagi aku makanan kat tpt tu biasa-biasa jek... Majlis diadakan Sempena Sambutan Hari Raya dan Meraikan pegawai opis aku yang bertukar ke Kedah... Em tak yah la cite panjang2 korang tgk jelah gambar2 yang aku upload kat bawah ni :-
Pasangan aku pada malam tu aka my beloved son...

Antara opismate yang turut hadir... Mala.

Fetty n Uteh... Opismate yang len masih dalam mood raya tak nek keje lagi time ni..

Aku n Adam..

Jom jemput makan walau makanan tak sesedap kat tekak aku ni..

Sepinggan satay daging lembu n daging ayam..

Nasi himpit + sambal udang + ayam rendang + sayur lodeh

Dessert kek coklat (yang ni memang tip top), kuih lapis, kuih seri muka n kek buah.. buah-buahan pun ada..

Aktiviti tambahan.. Adam dok bergasak ngan opismate aku..

tak abis lagi bergasak..

sampaikan celah peha pun Adam nak gigit...

Abis Uteh dibelasah dek Adam..

Aku yang merah.... 

4 comments:

Unknown said...

hehe...klu lah si semak tengok blog mesti jeles...dia pun tak sampai ati nak masukan gambor dia dlm fb dia...takut fb dia kene virus...

Suziey Ahmad said...

uiks awalnya opis buat mkn2 ek..hehe..time tu still ramai yg masih kt kampung beraya..hehe trpksa la balik opis awal yek:D

akiratoriza said...

Fetty;
Sudah semestinya semak tu terus buta mata.. kahkahkahkah..

Suziey;
Erm yang datang function tu pun yang tak cuti n yang dah abis cuti. tak ramai pun yang datang n yang masih cuti tetap cuti.. tak seronok sgt la..

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

amvoi amvoi....glemss ko poms..merah itu menawan..nak2 ko padan plak ngan tudung kaler hitam...mmg terbaeeekkk ler Wit.

hahaha...suka aku tengok gelagat si adam tu wei...bergasak ngan officemate ko