Insan-Insan Istimewa

Monday, October 18, 2010

Salam..
Erm loteh nyer...
Hari nie penuh memenatkan..
Round2 d town with my BIL n my nephew n my niece..
Settle down all my arwah kakak's a/c n other thing...
Kuar opis dari kol 10.30 pagi sampai kol 2.30 petang...
huhuhu..
sib baik keje goment lau tak lama dah kene buang kijo...
hihihi...

Hilang loteh pas masuk kijo td..
coz..
dapat makan ayam dari warong atok lagi..
ssoooo kenyang...
(keterujaan nak makan telah menyebabkan aku lupa tok mensnap2 d pict.)
so sebagai iklan sampingan layan jelah bende yg aku upload ini...

venue : clinic
saper sakit : Adam
Adakah pict2 kat bwh ini menunjukkan Adam sakit : tidak sama sekali.
kui..kui..kui..
Erm itula Adam, walau sihat atau sakit tetap sama...
Alahai Adam Lutfi..





2 comments:

m y a l i s h a said...

sama la cam amani.. but kata doc it is gud for kids like them.. even tgh demam pon stil have energy..

akiratoriza said...

tapi saya memang risau giler2 lau Adam demam kak. saya takut demam tu akan jadi demam panas yg akan menyebabkan Adam kene sawan tarik. dl penah jadi masa umur Adam 1 tahun lebih n harap2 sekarang takde dah.