Insan-Insan Istimewa

Sunday, October 17, 2010

Mintak jauh la...

Salam..
seram sejuk jek baca title kan.. 
erm takde yg serius pun tp lau pk2 jadi takut gak,
kalau dibiarkan makin susah t.
aku dah upload gambar yg akan menerangkan apa yg aku maksudkan..
hihihi...

tgk la adam pegang per tu????

letak ditpt yg betul pulak tu....

pakai compact powder lak..

muka berpeluh pun hantam jek...

posing... dah cantik sgt la tu..

dan siap ker???

eh last touch-up nih....

tambah ckit lagi ae...

tgk kat mirror, ok tak bedak kat muka ni..

dah puashati tak??/

ok.. siap..

memang betul la mind development anak2 nih kita yg kene pantau, apa sj yg kita nak wat mesti pasti perkara tu bagus n baik tok anak2 coz anak2 mesti akan tiru n aplikasikan kalau perkara tu menarik pada mereka. byk bende yg aku tgk Adam akan tiru, lagi2 lau ayah yg buat cepat jek dia akan tiru. kalau tiru ayah takper la coz ayah sama jantina dgn dia tp lau ikut n tiru apa yg aku wat, haru biru jadinya.. betul tak??? lepas snap pict kat ats tu, lip balm aku trus patah dek dikerjakan adam... tak abis2 tenyah kat bibir dia n dia tenyeh kat bibr aku gak.. memacam ragam la anak aku sorang nih... kui..kui..kui..

2 comments:

m y a l i s h a said...

child development mmg cem tuh cuma kita jgn galakkan benda yg x patut.. like u say mintak jauh la.. ehehehe.. cute lak i tgk dia ngetest compact powder..

akiratoriza said...

lepas jek kejadian ni, lip balm sy trus punah ranah dikejekan kak.. huhuhu... erm dah g beli len dah.