Insan-Insan Istimewa

Friday, October 8, 2010

Season 5 - Cute Baby In Baju Raya

Erm join contest lagik...
sekali lagi nak gitau... ntah ada luck ke x nih...
huhuhu...
Mybe b4 dis takde luck coz Adam tak bape nak comel mcm anak2 og len yg comel 2 tp pada aku anak aku adalah yg paling comel dihatiku...
so papepun aku nak join gak walaupun hati ini ada terdetik 'erm aku ni ada harapan ke???'
isk..isk..isk..
so korang yang berminat nak join gak leh la g kat sini ae
join contest dianjurkan by auntie suziey .. n hadiah2 lak ditaja bersama oleh Ayu aka Sidratul Muntaha & Anje aka Mama Balqis...
erm nak baby pakai baju raya ae...
saksikanlah.....
*
*
*
*
*
*
*
*
                                  
My Beloved son : Adam Lutfi
Age : 2 years old


gambar ni sedikit gelap la... time ni Adam ikut Atok g marhaban dari rumah ke rumah kat kampung... wah byk Adam dapat duit raya...
Adam posing ala-ala mat macho...


Harap2 dapat la hadiah ni :"GRAND PRIZE FOR FINAL SEASON IS 3D2N FULL PACKAGE @ REDANG/LANGKAWI ISLAND & 70PCS 4R SIZE PHOTO SPONSOR BY MALINASIAM.COM"

3 comments:

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

wakil suziey.com datang review contestant..still tak cukup syarat, kat entry tak de mention url link penaja & penganjur contest...dah betulkan do inform back ke suziey.com

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

2 kali review still tak cukup syarat

akiratoriza said...

sori la wahai puan-puan pengajur contest ye sy tak terperasan ada komen penting tok saya..

saya dah amik langkah-langkah utk edit contest ni..

tq