Insan-Insan Istimewa

Thursday, November 25, 2010

Alhamdulillah, Syukur kepada NYA

Salam....
wei kengkawan aku dpt hadiah GA lagik..
ALHAMDULILLAH....
Hadiah fr Paris lagi, tak dapat g Paris dpt hadiah fr there pun dh kira ok, tul x????
Lau nak tau detail pasal GA nih korang leh jenguk belog Nadia ni...korang cr n3 'blogger2 bertuah itu adalah....
tp lau korang mls nk p jenguk, aku dh memudahkan keje korang..
coz aku dh C&P fr belog Nadia pasal n3 2...
kat bawah nih...
*
*
*
*
*


blogger2 bertuah itu adalah....

akhirnya, dah tiba masa utk saya umumkan siapa kah blogger2 bertuah itu ye. =) music pleaseeee..
berdasarkan list penuh name2 peserta, dari kesemua 328 blogger, saya hanya mampu utk memilih 11 orang sahaja utk mnjadi blogger bertuah itu sbb hnya ada 11 nombor sahaja yg btol2 bt saya jth cinta. =)

mereka2 yg bertuah itu adalah di nombor......































http://akiratoriza.blogspot.com --------- ini belog aku la

done! =) dan perhatian kepada kesemua 11 orang blogger bertuah ni, email kan details name, alamat, hp num, surat cinta dan sbgainya ke email nadiafarahida@gmail.com sblom pkol 10 mlm ni ye. sebelom sharp pkol 10. lebih pkol 10 mlm, im sorry darling.. kt terpaksa bagi hadiah ni kat blogger lain k.. everybody clear? goooooood..... =)

dan kepada korang semua yg xde name utk 11 bulatan ni, korang jgn sedih2 ok. nnti ada rezeki lebih, kt bt giveaway lain ye. =)

Korang caya dh skrg kan....
Alhamdullilah sekali lagi..
Bersemangat waja aku nk join mana2 GA lagi pas nih..
ngeh..ngeh..ngeh...

Nota : Nadia cepat2 pos hadiah ye dah tak sabar nih... n hope hadiah 2 adalah FM fr Paris...

2 comments:

ZanaNordin said...

wah...tahniah babe
aku rasa...lagi syok join GA kan....

wei..aku tag ko join contest baby and toy yerk..sila ler terjah

akiratoriza said...

Zana;
memang lagi syok join GA dr join contest yg mempertaruhkan foto2 menarik....

Alhamdulillah percubaan aku menjadi msk ni dh 2x menang GA..