Insan-Insan Istimewa

Thursday, November 25, 2010

trail 4 d 1st time....


Salam...
erm nampaknya n3 ari ini merupakan n3 berkaitan makan..
ini adalah percubaan pertama aku utk masak :
mee bandung muar..
alamak memang sedap la pulak...
meletop-letop kepanasan n kepedasan...
aku bab makan pedas memang suka tp sian kat hubby la..
makan mee bandung 2 sambil tahan pedas dan panas..
satu bende yg paling penting lak aku lupa nak bubuh dlm mee 2..
terlupa letak telur la pulak... dah tak sabar nak makan sampai terlupa nk bubuh..
sori ye Hubby...
papepun yang penting Hubby makan sampai licin satu mangkuk..
senang hati aku tgk n rasa bangga pun ada gak..
hihihi..
Kesimpulan yang aku dapat adalah : aku berjaya menghasilkan mee bandung dgn rasa yg boleh tahan sedap gak..

inilah mee bandung ku yang terpekat..

Tgk hubby makan sambil menyeringai dok tahan pedas..
(credit to Adam coz dia yg dok snap2 sambil kitorang mentedarah)..

Kuah mee bandung yg dh surut..

erm nampaknya mee aku pun dh surut..

aku sudah semestinya menghabiskan mee yang tinggal bak kata orang tua2 'tak bek membazir'.

No comments: