Insan-Insan Istimewa

Thursday, November 25, 2010

Pizza Hut lagik!!!! eee tak jemu ker???


Salam...
erm nampaknya ada n3 sm mcm yg lepas2 dl..
korang jgn boring yerk..
ini dh jadi kelaziman kami yg dlm pict2 kt bwh ni..
aktiviti berjalan pada lunch time semalam....
Bos besar n bos kecik2 takde..
so kami memanjangkan langkah ke Pizza Hut..
ooopppssss bukan tak masuk opis yerk..
kami still dpt on time masuk opis lepas lunch 2....
Menu tok lunch semalam adalah : 1 large Island Supreme, 1 regular hawaiian supreme, 1 regular paperonni delight, 2 box of salad, 8 pcs sweet honey chicken wing, 8 pcs bread stick, 8 mashroom soup, 1 asam boii fizz, 1 milo ais, 1 tropicana twister orange, 8 pepsi...
(sila meleleh air liur lagi)
giler byk kitorang mentedarah tau tak!!!

ini b4 sesi mentedarah pizza tp soup n bread stick dh licin musnah dijilat mulut.. ngeh..ngeh..ngeh....

alamak sistem pencahayaan tak cukup pulak!!!
tgk dh bersusun mangkuk yg licin setelah isinya dibaham..

pict ni dh ok sebab aku yg enterframe... kui..kui..kui..

hati yang kegembiraan coz dpt makan free.. wang yg kami guna tok makan tlh ditaja oleh bos2 kecik tp dh tak ingat yg mana satu..

budak ni menggigil2 nk bg kami pizza 2.. seram kot tgk kami yg cantik menawan.. wuek!!!

yg ni paling menawan, betul x????? (sila muntah dlm soup 2).. ngeh..ngeh..ngeh..

masing2 dh tak sabar2 nk terkam pizza...

eh nape aku lagik nih....

oh nampaknya hanya tinggal piring pizza sajek... kemanakah pizza 2 pergi?????

hanya aku belum selesai mentedarah nampaknya...

apakah kejadian ini????

ooo wat projek ae...

dpt 2 botol penuh tau tapau air nih... fyi, 8 gelas pepsi 2 hanya 4 org saja yg minum so mmg byk lebih, org tua2 ckp tak baik membazir so kami tapau la pepsi yg sedap 2. budak yg pegang botol air 2 sanggup p beli mineral kat luar tok tapau.. selain tapau air, kami tapau soup dan chicken wing..

sos cili abis dikerjakan..

2 comments:

sarasofia said...

yummies...i loikeee island supreme.. suka la gambar yg menayangkan purse2 korang.. wakakaka.. pelaburan yg yumiies utk perut... teringin nak makan pizza la plak.. adoyay..

akiratoriza said...

Salam...
erm memang yummies kak.. sy la org yg makan paling tak hingat dunia... lau dl sy n fetty sm2 berlumba makan tp skrg mak buyung 2 dh x terlarat nak mkn byk2... hihihi...