Insan-Insan Istimewa

Wednesday, November 24, 2010

Lepas Jumpa Atok Rambut Merah....

Salam....
sambong lek..
pas mentedarah..
kami ke Sutera Mall..
window shopping lak..
dgn beberapa aktiviti

susah tol nak suh dok diam...

Cantik kan pict nih... unexpected.. Opismate aka Mala with Adam.. mcm kekasih yg merajuk n kekasih dok memujuk..

aktiviti berjongging lak..

ish nape asyik mala n Adam jek nih..

korang tgk pandai lak Adam berjongging.. aku pk Adam tak reti nak nek bende alah ni tp....

dah mcm pro gamaknya... dlm 5 minit gak kitorang dok tunggu Adam berjongging..

Fuh dah penat jogging n ronda-ronda... singgah kat 'rest n go by gintel' nih, aku suka mesin urut nih rasa lega badan lepas dimassage oleh mesin karen, murah pun murah RM 1 = 3 minit tp rasa mcm lebih 3minit jek... erm nampaknya Mala enterframe lagi..

Adam pun menyibuk nak enterframe gak.. comot sungguh anak bonda nih makan chup-chup..

erm akhirnya.. muka daku pun enterframe gak.. jadilah dr takde langsung..

Adam pn nak berurut gak.. nah amik!!!

terpesona ke dok tahan sakit 2???

Adam tak sanggup nak tunggu sampai 3minit... dah mintak turun n disambung oleh Aunty Mala..

Tamat sudah sesi jalan-jalan kami... lek uma kepenatan... padan muka aku nak jalan sangat kan...

2 comments:

Putri_Aizat said...

muka adam last pic tuh memang tak tahan lah tuh...hehe...pakai baju pun lebih kurang mala jek...cam janji lah plak...

akiratoriza said...

2la pslnyer... cam mala lak yg jd mak adam ari 2, aku lak juz photoghaper of d day.. huhuhu...