Insan-Insan Istimewa

Sunday, November 28, 2010

A Long Journey On Last Saturday

Salam....
Title di atas akan membawa makna yg memang panjang..
so disebabkan ianya panjang so aku decide tok belah 2 citer ni kpd 2 n3..
citer yg nk tulis xder la panjang bebenor tp gambar jek yg byk..
aku penat nk tunggu lau aku letk semua pict dlm 1 n3..
Pada sabtu yg lepas aku, hubby n Adam telah berderap-derap (jalan2) ke destinasi :

Destinasi pertama ni memang 1st time aku kunjungi, Hubby memang tak bagitau aku pun nk ke sini, disebabkan itu aku juz dressing ala kadar. sesampainya disitu hati terterus terdetik Hubby ni taknak ckp pun nk ke sini lau tak aku pakai la baju yg cantik ckit, eee wat malu jek org tgk... Adam pn aku pakaikan baju biasa jek... View kat tpt ni memang cantik coz tpt ni merupakan parking lot utk yatch2 kecil n besar tp aku pun tak tau yatch ni org Malaysia punyer atau omputih nyer... cuaca waktu kami sampai memang bgs, mendung mcm nak ujan so redup jek tanpa matahari... Hubby awal2 lagi dh stand-by umbrella. Yelah mana tau ku sangka cerah hingga ke petang rupa-rupanya ujan di tengahari..tp Alhamdulillah ujan tak sempat trn sepanjang kami di sana... Perjalanan dari uma ke tpt 2 kami amik 45 minit dlm keadaan ujan renyai n kete bersepah2 ats jalan, lau pns terik n jalan tak jammed 15 minit dh smpi.. eh ke mana sebenarnya kami telah pergi nih???? korang dpt agak x??? tpt ni pun tak keluar dr JB pun tp dh len daerah... Meh la kita terjah pict2 yg tlh disnap2 di tpt itu....
*
*
*
*
*
*
*

Mendahului tpt pertama : The Gojes Mummy...
'Termenungku sendiri, memendam rindu tidak berhenti'....
Adam tak lepas peluang tok posing bersama d blue umbrella... bonda yg dok blakang pun langsung tak diendahkan..

Korang teka apa bnd ni???? aku tertarik tgk bnd nih trus snap... unik kan!!!! padahal bnd ni hanya sebuah tong sampah... kocek kecik 2 tok org buang putung rokok...

Model amat payah tok bg kerjasama... korang tgk jek lau ada muka dia mst porak peranda pictnyer.. Pict ni pun dia nk kasi punah tp sib bek still cantik n cute walau mata dipejamkan...

Hubby n Adam.. byk kan yatch kat situ...

dua-dua dh jadi senget disebabkan model tak mua bg kerjasama...

yg ni pun sama... bonda suh tgk kamera, Adam bantai tgk atas.. ntah per yg lalu 2....

langsung tak mau tgk kamera... Adam alahai Adam....

yg ni ok ckit....

yg ni pun ok... Hubby jd hulubalang umbrella.. Aku hepi sgt coz hubby nk bg kerjasama... erm bukan senang ye nk ajak bergambar-gambaran ni...

Sign board... yacth memang dikelilingi dgn cctv.. byk giler cctv kat tpt ni.. yelah tpt tok golongan VIP kan.. kang lau ilang satu yatch 2 mampos nk ganti lek.... memang ada 1 bangla guard dok tunggu kat pintu msk nih..

pandangan dr jauh.... tpt ni memang bersih, air laut pun bersih, takde bau hanyir air laut pun..

yg byk flag 2 tpt makan.. kami tak berani g pun coz dpt agak confirm mhl la tpt makan ni..

Yatch lagik...

yg paling belakang 2 yatch terbesar dr yg len2...

n3 akan bersambung dgn byk gambar lagik.. tunggu ae...
korang dpt agk tak kitorang ke mana???
lau perasan confirm dpt tau...
hihihi...
eh korang pasan tak apa yg len dlm pict2 di atas 2????
pergh pening pale nk bagi ltk bnd 2 (ntah aku lupa apa nmnya) watermark ker???

No comments: