Insan-Insan Istimewa

Sunday, November 21, 2010

Should I buy a new pillow????

Salam...
erm korang bagi la cadangan kat aku
berkenaan dgn title n3 aku ari ni..
hihihi..
erm...
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


Adam adalah punca tercetusnya n3 ari ni... huhuhu.. tp betul ke Adam tido 2???? lau btl2 tido nape la x amik pillow dlm bilik... ish..ish...

erm Adam wat gimik jek rupanya... tgk 2 dh terang2 pillow ada dok sblh Adam.. so apa sebenarnya semua ini??????

motif Adam adalah : nak menyakat bonda yg tak abis2 buang masa dpn tv kecik sedangkan tv beso dah terpampang kat dpn 2.. ntah pape jelah bonda 2... hihihiii..

Bila bonda dh menyakitkan telinga Adam dgn menjadi mak petir, then Adam pn bangun n suh bonda off tv kecik bonda.. jom teman Adam tgk tv beso lak..

6 comments:

ciK mOt ©™ said...

salam singgah...
sajelah tu adam nak nyakat bonda dia kan...hehehe

akiratoriza said...

erm Adam mmg memanjang msti xsdh2 nk menyakat bonda....ada jek bnd yg dia nk wat lau nmpk bonda wat sesuatu tnpa ajak dia skali.... ish..ish.. anak..anak... luv u so much!

~aSHa~ said...

dia bosan bonda dia tak main dgn dia....tu tarik perhatian bonda tu...sweet..

salam ziarah kembali

akiratoriza said...

Tq ziarah belog kecik sy nih... Adam memang sukam menyakat bonda, pantang lepa...

Putri_Aizat said...

hehe....best lah cara adam...lain kali klu bonda tak layan adam buat jek camtuh...sampai bonda layan adam lek...haha...

akiratoriza said...

pandai la ko...