Insan-Insan Istimewa

Wednesday, December 1, 2010

Ader budak yang tak pandai dok diam...

Salam...
N3 ni nak citer pasal Adam lagik...
Kejadian ni berlaku dh beberapa minggu yang lepas di Plaza Angsana..
Aku kuar ngan member ari 2 tok teman member aku beli baju..
konon nak tolong la member aku pilih2 bj tp bukan tlg jd menyusahkan pulak..
yelah bukan aku tlg dia tp dok terkejar sana sini cari Adam...
blh pulak Adam main cak-bak ngan bonda ye...
erm korang tgk jelah gambar2 kat bawah nih...
@
@
@
@
@
@
@
@
@
@
@
try cari Adam kat ner????? 2 nampak tak jari mulus Adam... korang tgk la dia menyorok kat ner 2???

hah ni la budak nyer... blh pulak do menyorok bwh meja yg ada suar ats meja 2...
Jenuh aku suh dia kuar, tp tak mau..

Yang ni korang nmpak tak Adam kat ner???? Nmpk kasut jek..

Dok sembunyi2 celah baju... pastu konon seram n dok jerit2 takut aku kejar dia.. lau korang nak tau, rak baju ni jatuh tau... abis berterabur baju... muka SA kat situ masam mencuka jek.. yelah dh la orang memang ramai time 2 tup tup dia kene wat keje lebih lak... aku tlg gak SA 2 kutip baju yg jatuh 2 tau n siap ckp sori lagi...

bila dh penat lari ke hulur ke hilir akhirnya terduduk kepenatan... time aku dok kejar2 Adam nih member aku ntah dh ke mana ntah... cian dia..

Bila dh boring lari2, ajak aku kuar dr shopping area 2 then kuar2 jek nampak budak2 dpt belon.. erm pe lagi dok mengegek nak belon pulak.. jenuh aku pusing keliling cr belon free 2 n sib bek jumpa.. senyum meleret la Adam bila dpt belon 2...

korang tgk la tpt laluan org ramai pun jadik bagi Adam tok wat main.. ada lak satu budak ni dok melayan Adam...makin galak la dia main tak hingat dunia... member aku memang dh keseorangan dlm shoppinjg area td..

yg ni mmg dh abis bateri trus... teka la Adam wat per 2??? mulut terkumit2 2..

erm Adam minum air tp air per 2??? aku mmg risau coz Adam suka sgt la minum air bergas, aku mmg lau blh taknak bagi tp lau dh Adam dok depan peti yg ada byk air bergas confirm yg 2 la jugak yg jadi pilihan...n lau aku tak benarkan Adam amik air bergas mau berguling2 depan peti 2 jugak time 2.. malu wei lau anak aku wat cam 2 so nak taknak terpaksa benar kan jugak la...

syok memang syok.... sambil dok tunggu kawan aku abis shopping, aku n adam tunggu kat luar jek sambil tgk org lalu-lalang..

Adam memang tak suka g tpt2 shopping yelah lelaki kan.. korang bayangkan lau lalu kat depan kedai jual baju ke tudung ke n aku benti pegang baju atau tudung tu, Adam memang akan trus berguling2 n nanges taknak bagi aku benti tgk baju atau tudung 2... isk..isk..isk.. memang susah la anak bonda nih... disebabkan perkara2 cam tu la aku lebih suka bershopping tak kira la baju sendiri ke baju adam ke sendiri tanpa bawak Adam.. selalunya time rehat ari jumaat la aku akan amik masa tok shopping coz rehat panjang..

No comments: