Insan-Insan Istimewa

Wednesday, December 8, 2010

Attend wedding BFF..

Salam...
dh agak bersarang belog aku ni kan... aku lek kg la n kat kg tenet amat n teramatlah slow mmg tak le nk update belog on time...so n3 ni adalah n3 tertunggak tok last weekend... aku lek kg ari Jumaat kol 1.30 petang aku amik half-day coz balik kg berdua jek ngan Adam n lek JB semula ari selasa pun amik half-day kat uma my mum, kang gerak lambat jalan jammed kat Kota Tinggi lagi haru.. dah la berdua jek dgn Adam tp sib baik dr kg sampai JB Adam dok wat taik mata so aku dpt mendriving dgn penuh aman....hihihi...

N3 ni tok misi utama kenapa aku lek kampung... lek kg utk attend wedding my bff aka my classmate kat sek.men dl.... Meh tgk sesi snap2 aku bersama kengkawan len...

Budak yg mmg tak makan saman... asyik ngn botol susu.. satu scene yg menarik time nih adalah Adam taknak aku bergambaran dgn memember n korang nk tau aper yg dia wat :- Adam telah membuka suar yg dipakai dihadapan member aku sib baik pengantin dok makan berdamai kat luar... ish..ish..ish.. wat malu jek...

aku bersama my bff aka Yanie... nape la dgn gambar nih... aku silap posing nih... ee malunyer...

Bersama bff gak yg dh 10 tahun tak jumpa... Zana with her daughter yg mmg comey.... kami dpt jumpa lek melalui fb n blog taun ni...mmg hepi giler dpt jumpa... yg terselit kat blakang tu faiz... mom 2 b 4 d 2nd baby (dh tau bdn tecik dok terselit disebalik aku yg ....... ) bila jmp lek memasing dh ada beg tangan....

aku bersama beg tangan ku....

sesi tol tok pengantin lelaki.... aku terpaksa menyelit di situ coz Adam mmg tak mau bg kerjasama utk jadi pagar... hasil duit tol mmg lumayan RM2/seorang. tp aku tak dpt la.... hihihi

Adam dgn hasil RM2.. kanak-kanak yg wat tol agak tercegang coz mak diorng yg dok cbuk suh diorang dok depan pelamin n suh amik sampul duit 2..

ish bonda lak yg lebih.. tgk Adam langsung tak mau senyum... wat dek jek..

Assistant aku yg tlg jadi photoghapher...

eh aku lagi... bonda jek yg excited nk bergambaran... Adam mmg dok nak main game jek sepanjang masa kat uma bff aku 2.. korang nmpak tak apa kat tgk dia 2...

ni pn bff time secondary school.. Mini pun dh dekat 10 taun tak jumpa.. tgk dh lama tak jumpa tup tup dh ada 2 beg tangan skrg..

dgn baby faqihah... cute pipi gebus sejibik macam Ibu dia... my bff aka Nony..

dgn kengkawan sek gak ni.. dok tgh yg 3 org 2.. yg ni pun 10 taun tak jumpa... erm bila dh jumpa haru biru majlis kawen Yanie..

sori pict agak kelam.. bersama bride of the day... nony+faqihah, faiz+balqis, zana+batrice n aku+adam... yg sorg lagi 2 adik faiz..

b4 chow dr majlis 2 setelah berlama-lamaan selama 2 jam lebih berborak panjang dgn member, aku amik kesempatan bergambaran lagik dgn pengantin.. Yani+Firdaus...

Pegantin mmg sama cantik sama padan dgn busana pengantin yg tip top.. aku suka dgn kaler baju pengantin 2..

No comments: