Insan-Insan Istimewa

Monday, December 20, 2010

Hadiah GA fr [Suziey] dh sampai...

Salam....
n3 khas tok [Suziey]...
thanks a lot bg beg comel 2.... I really2 appreciate it!!
skrg beg 2 aku wat simpan hp aku... mmg muat2 n elok sesuai jek dgn saiz hp aku....
kaler beg pun lebih kurang jek dgn kaler hp aku so mix n match la...
thanks again.... len kali lau wat GA aku akan join lagi...
hihihi....

Hadiah ku terima selepas sesi mentedarah kek selesai.... Hari Jumaat jam lebih kurang 3.30 petang... sebelum bukak sampol pos ekspress tu wajib bergambaran dahulu dong!!

Hah, tu la bnd nyer.... beg comel kaler coklat ala-ala batik...

Nampak tak tarikh : 16.12.2010.. ari Jumaat (17.12.2010) dh terima mmg betul2 ekspress... eh dh mmg tagline pos ekspress kan 'dijamin sampai esok'... ngeh...ngeh...ngeh...

No comments: