Insan-Insan Istimewa

Sunday, December 19, 2010

Teka teki... teka lekuk...

Salam....
teka teki, teka lekuk, sudah teka mari aku ketuk!!!!
ngeh..ngeh..ngeh...
erm gurau jek kang lau aku sungguh2 ketuk korang kang takde dah orang yg sudi bc belog usang aku nih coz takut dgn tuan tanahnya asyik nak membelasah orang saje krej nyer...
n3 suka suki.... aku nk bg korang teka sesaje n jawapan pun aku dh sedia juz scroll down jek...
tapi jgn la trus scroll down, bc la aper mukadimah yg aku tulis nih...
ceh, aku nih tak poyo pulak kan... cam suh teka bnd yg amat suprise jek... padahal takde papepun....
jom main teka teki.....

cuba korang teka aku tgh membaham apakah itu??????
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
eh dah panjang sangat nih....

eh kata suh teka tp clue 2 senang sgt.... tisu fr Secret Recipe... confirm dh tau dah....
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Kan betul..... 2 box of cake from Secret Recipe.... tapi apakah cake yg sedap itu???
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


wah maveles beb!!! tip top!!! sedap nyer..... tgk gambar nih rasa cam nak p beli la ni gak!!! ( Jom Adam kita p beli, erm skali Adam dok ngorok daaa....) [Classic Cheese Cake]
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

meletop n mantop!!!! pulun sampaikan rasa nak jilat kertas kt bwh kek 2 skali tau!!! [Rasberry Cheese Cake]

~Kisah benar ~
Lokasi kejadian : Secret Recipe, Pelangi Mall, JB
Tukang mengidam nk makan kek : Kak No
Tukang kongsi rasa mengidam : Aku
Tukang mentedarah : of coz la Kak No n Aku.. eh ada sorang lagi Mala..
Motif mengidam : dah berbulan2 tak makan kek fr S.R,, dpt makan kek kat The Zon Regency Hotel tp tak menepati citarasa n tekak kami..
Plan utama : Aku shopping baju tok Adam n tetiba si pengidam kek asyik dok cakap nak makan kek.. tengah jengjalan cakap nak makan kek,, dok lunch pun cakap nak makan kek,,, so aku bg cadangan yg memang memberangsangkan....
Impian terlaksana akhirnya..... time dok mentedarah asyik la dok cakap erm sedapnyer.... bestnyer... nikmatnyer....
Konklusi : aku memang die hard fan cake from S.R... tak de kek len yg dpt menandingi kek diorang... feveret aku selamanya...


No comments: