Insan-Insan Istimewa

Tuesday, December 28, 2010

Minggu Lepas Punya Citer Part 2

Salam...

Percubaan berani mati aku nih....
Aku telah try memasak Yong Tau Foo ala aku punya style... hihihi...
erm resepi takde la susah mana, aku campak semua bnd yg aku nak dlm periuk yg air tengah mendidih... then tunggu didih sekali lagi angkat masuk mangkuk then suap dlm mulut...
hihihi... ngeh..ngeh..ngeh...
aku masak memang byk, 1st plan wak g opis la makan time breakfast tp aku terlupa lak nak bawak so ptg 2 aku wak lek kampung.... adik-adik aku makan n ckp sedap terus licin satu mangkuk.... Alhamdulillah takde pembaziran berlaku disitu.... hati aku pun senang...

Inila bende alah itu.....

kasi zoom-in....

makan bersama leher ayam goreng.. made by Hubby..

macam yg kat pasar malam tau... leher ayam goreng merupakan feveret kami sefamily...

budak tecik ni memang dh terpengaruh dgn ayah n bonda utk makan leher ayam.. korang tengok jelah aksi-aksi beliau sambil mentedarah leher ayam itu... erm orang tua-tua cakap lau makan leher ayam nanti bersanding kepala teleng, camna tu Adam?????




sonok tengok Adam terlalu kusyuk makan leher ayam 2... lau g pasar malam memang makanan wajib kami tau.. selalu beli memang RM3 n sekali hadap jek... kui..kui..kui..

2 comments:

Maya Mayana said...

hai mcm slot cerekarama siap ade part2 lg

akiratoriza said...

memang byk slot nih... satu minggu punya citer memang byk la... hihihi