Insan-Insan Istimewa

Friday, December 3, 2010

Syamila Mohd's Giveway...


GA2

Salam...

Semangat tok join GA masih kental dalam diri ni...

hihihi..

Aku memang giler suka tok join mana2 saje GA yg aku anggap menarik coz GA senang jek nak wat tak payah pening2 pale tok perah idea pikir yg bukan2...

so korang2 yanga rasa tertarik tok join GA nih moh kita ke belog SyamilaMohd

Fyi aku join ni GA ni coz telah mendpt tagging from one of my blogger friend... tp tak terpaksa tau wat n3 ni.aku mmg secara sukarela tok wat n3 GA ni lagipun at least berupdate gak belog usang aku nih...

Nak tag memember len lak.... Zana n Irma...

Jom tgk syarat tok join GA nih....

1. Jadi follower blog SyamilaMohd & Ummi2Shoppe - selesai sudah

2. Buat satu entry pasal GA ni…tag sekurang2nya 2 org kawan utk sama2 ambil bahagian - selesai sudah

3. Tampal banner GA di atas dalam entry dan sidebar uols dan link kan ke http://syamilamohd.com - selesai sudah

4. Add blog SyamilaMohd dalam bloglist uols - selesai sudah

5. Tinggalkan komen di entry ini dlm format berikut : - selesai sudah

  • ID Follower :
  • Url :

6. Semua sudah dilaksanakan menurut perintah ye.... hihihi

Gud Luck ye Akiratoriza....

1 comment:

wan syamilah said...

ok...lulus..gud luck yea...