Insan-Insan Istimewa

Sunday, January 2, 2011

Arini ada keciwa ckit.....

Salam...
title tak leh blah beb!!!!~
b4 aku citer pasal title 2, aku rs hepi gak time nak wat n3 ni coz aku dah berjaya edit something dlm blog setting aku.... hihihi... sib bek aku tergerak nak try then aku berjaya.... yaahhiiii untuk diri aku sendri.... biarla org nak kata aku nih jakun aku tak kisah pun at least aku dpt learn something tadi.... perkara yang aku berjaya 2 takyah tau la bendenyer coz bende kecik jek.... tak sempat nak tanya member tp aku dh berjaya wat tu yang vangga ckit... ceh!!

Abis bab hepi now kita citer pasal yg keciwa 2.... huhuhu
keciwa ni pun bab kecik jek tp aku keciwa coz aku yang buat perkara 2 jadi sampai cenggini...
eh tak boleh blah la aku nih!!!!~

n3 smlm kan aku citer yang hubby janji nak bawak aku n Adam p swimming kan?
hubby memang kotakan janji 2 n kami pun pegi la ke tpt bese yang aku bawak dl...
dlm belog ni pun aku penah citer, ntah n3 mana aku mls nak p review sesatu....
(memang dasar 'M' la aku nih, ngeh...ngeh...ngeh...)
lau tak silap last n3 pasal mandi-manda nih, Adam dah pandai swimming ckit2..
tp tadi Adam memang lupa terus yang dia pandai swimming ala-ala manja 2....
aku memang keciwa n frust giler2 kat situ...
nyesal sangat coz tak ajak Adam swimming... memang dah lama dah tak g tau!
dalam hati memang salahkan diri sendiri...
kalau dari hari Adam pandai 2 aku ajar n ajar mesti skarang nih Adam dah pandai swimming kat tpt dlm...
eeeeee....... mak, aku frust!!!!
aku bukan taknak bawak Adam g tp ada jek perkara yang menghalang...
contoh : ari hujan la, Adam tido tak hengat la, kami lek kampung la,,, erm memacam lagi lah...

masa dok dalam pool 2 aku ada gak ajar Adam ckit.... 
n Adam blh jugak la ikut apa yang aku ajar...
mulai dari n3 ni aku tulis aku akan bawak Adam g swimming at least once a week...
walau hubby keje aku tetap dengan janji aku nih... itu pun kalau hubby bg permission la kan!!!
lau takde permission sendiri mau hingat,,, kata nak jadi isteri mithali?????

erm gambar non ado skali lagi coz aku malas nak pegang camera time tangan basah....
satu lagi nak gitau nih : aku tak mandi tau, aku juz jadi mak guard dugong tersadai tepi pool....
ngeh...ngeh...ngeh... lau aku dok berendam macam badak dalam pool budak2 mau nyer abis kering air n bebudak takde can la nak main air.... keh..keh..keh...

No comments: