Insan-Insan Istimewa

Tuesday, January 18, 2011

Menarik ke menolak!!!

Salam....
n3 yang menarik atau menolak?...
ngeh..ngeh..ngeh..
takde citer la yang nak distorykan...
so..
aku publish la menu dinner malam tadi...
erm bese2 jek...
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^

 Ayam 3 ketul yang dimasak lemak cili padi... memang berasap telinga bila makan... pedasnyer!!! 
pedas memang feberet aku tapi yang aku masak ni pedas sesangat, tak menahan beb!!
Hubby memang tak boleh blah nak makan bnd yang aku masak nih!!
last2 aku yang kasi perabih, tak bek membazir tau...
lau cenggini camne la aku nak mengkuruskan diri nih..
huhuhuhu...

ayam lemak cili padi tu, aku matchkan dengan cendawan (tak tau nak tulis masak per).. 
cendawan ni aku masak dgn oyster sauce..
sedap jugak!!
ngeh..ngeh..ngeh..
(sendiri masak, sendiri puji)..
yang nih aku dapat makan ckit jek coz Hubby pulak yang kasi perabih ...
~sekian~

1 comment:

~~Pengisi@n d@L@m Pen@nti@N~~ said...

cool beb...jemput jengah hasil nukilan aku lak erk..teehee baru jerk try2