Insan-Insan Istimewa

Saturday, January 29, 2011

Tara....

Salam....
cantek tak cat baru uma aku nih????
ngeh..ngeh..ngeh...
erm dh lm gak cat uma aku tak bertukar so..
tetiba td terbit perasaan boring dgn cat lama tu..
tanpa melengahkan badan, aku pun menyisingkan lengan baju..
buka tin cat n cat dengan yang len lak...
background ni ala-ala impian aku ingin menjadi petani berjaya...
konon la...
ngeh..ngeh..ngeh...

bukan saje cat uma baru malah
aku berjaya utk membuat header yg dh lama menjadi impianku...
credit tu anje aka mamabalqis yang telah memudahkan impianku menjadi nyata..
kerana beliau telah membuat tutorial berkaitan dengan membuat header yg simple
mcm yang aku buat 2...
ok kot utk 1st timer mcm aku nih...
lau korang nak tau..
erm mmg amik ms lama la tok wat header yg simple cam tu...
ntah bape kali ntah aku try wat...
finally berjaya juga...
arini hati girang gumbira coz dh pandai wat.
ngeh..ngeh..ngeh..
orang len lg expert la tak heran pun...
kui..kui..kui...
~sekian~


2 comments:

Maya Mayana said...

waa cntik wit ade header lg,kelass ko...aku pn berangan nk wat tp tk kesempatan + malas nanti edit ade yg hilang le,yg tk kena la..if boleh cam nk suruh order je kasi siap...anyway tahniah dh ade header...nanti leh la ajar aku..

whanou said...

j5k43v3h59 y0r62e2l97 k4y91c5x40 y4p22f9e32 r5s92f0v19 h5g25a6g73