Insan-Insan Istimewa

Friday, February 4, 2011

Aksi keterujaan budak tecit pada malam CNY..

Salam....
budak tecit kat uma ni memang teruja giler pd malam CNY ari 2..
mulut tak abis2 ngomel pasal bunga api/mercun yg dok pung-pang2..
nek pening pale aku nak melayan..
sampai la ke arini masih lagi dok bising2 pasal bunga api/mercun 2...
jom tengok keterujaan beliau...






betul-betul teruja kan????
ngeh..ngeh..ngeh..
panjat sofa sambil tangan pegang pistol..
konon-konon nak tembak semua bunga api/mercun yang beliau nampak..
kihkihkih...
info pasal pistol : Adam pau aku time aku nak g anta beliau g skul ari rabu b4 CNY..
melalak sakan sampai taknak ke skul..
so nak bagi beliau senyap aku ajak beliau g petronas station yang dekat dgn skul beliau..
sampai kat situ beliau meronda satu kedai then jumpa dgn pistol nih..
msk nih ntah bape byk dh pistol yang beliau ada..
abis jahanam dah!
natijah yang aku dpt time layan beliau ari 2 : aku smpi lewat ke opis kol 8.10 pagi..
huhuhu....
(citer dah tersasar dr title asal, kuang..kuang..kuang..)
~sekian~

No comments: