Insan-Insan Istimewa

Monday, February 14, 2011

Lagi segala aksi Adam Lutfi!










Jom sood kita ke Perlis
sekarang mood malas nak tulis!
~sekian~

8 comments:

Myra Jay said...

Sangat comel Adam menunjukkan aksi yg pelbagai. penghibur di rumah..

**Kak, wat GA/contest adalah 1 cara untuk naikkan follower, tp akan ada folower yg akan unfollow lepas abis GA/contest kita.

akiratoriza said...

Bila gian nak bergambar dh sampai cam tu la jadinya... suh la wat paper pun mmg dia wat... hihihi..

neway thanks 4 d info..

d_LA said...

comeynye adam..suke tunjuk pewot yer adam ni..hehe

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

ha haha..aksi tunjuk pusat tu yg tak boleh blah...

kemas jer rumah ko kan wit...sedap mata memandang..rumah aku dah jadi padang jarak padang tekukur dah

sarasofia said...

sexy boy..

umah u kemas giler ekkk.. i loikeee..

akiratoriza said...

d_LA;
erm Adam nk tunjuk pusat dia yg putih kene bedak... hihihi

akiratoriza said...

Zana n Mama SaraSofia;
erm tgk dlm gambar cam kemas jek tp yg sebenarnya.... aku, hubby n adam jelah yg tau... erm bila ada 2 org hero dlm uma mmg susah la nak bg uma sentiasa sedap mata memandang..sib bek la uma kecik jek so nak time nak kemas tak amik ms lama tp nyer bila 'M' dh menyerang wat tak nmpk jek...

Mamamya said...

huh...mcm2 aksi ada si hero yer...siap tayang pusat lagik tue...ngeee....