Insan-Insan Istimewa

Tuesday, February 15, 2011

Review tempat makan sedap!

Salam...
n3 ni nak citer pasal satu tpt makan yang sedap
boleh tahan sedap la
paling sedap sambal becalan dia, pedas giler!!
Istimewanya tpt makan ni sudah tentu la makanannya..
Nasi kukus ayam goreng berempah..
jom tengok!!!

 nasi yang dibungkus.. tak kira nak makan kat situ ker atau nak tapau, nasi tetap akan dibungkus cam kat atas 2..

 aku yang begitu menikmati... nasi kukus ni hanya terdapat di Pantai Timur sahaja.. dl time blajar kat Terengganu memang selalu makan n skrg bila dpt tau kat JB ada tak tunggu lama terus g cari.. (nape mata aku nampak sayu jek ae)

 Peneman setia aku... sib bek diorang nak join skali lau tak tak sampai la aku kat sini..

Aku bersama si penunjuk jalan aka Azie... jangan mara aaa... Lupa nak citer yang tpt makan ni terletak di Taman Universiti n secara kebetulan Azie memang tinggal kat Taman U so aku mintak tlg kat dia cari tpt makan ni... then dia jugak la yg jadi pandu arah kami utk ke tpt makan ni..

Ni la nama tpt makan itu.. lau yang 1st time mcm aku utk ke tpt makan ni mmg agak konpius coz tingkap kedai tutup tp pintu bukak so kedai ni bukak ke tak??? sesampai jek kat situ aku pun bertanya kat org yang berhampiran dgn tpt makan 2, rupa-rupanya tauke ni letak kat luar semua bahan2 masakan dia.. tak perasan la pulak... sib bek bukak. tgk dr jauh mcm tutup agak keciwa masa 2 tapi dapat jugak makan nasi kukus ayam goreng berempah RM5 fr KB Delight.

3 comments:

ibuayu said...

wah nampak sedap je ye...

Unknown said...

kat tmn u ye.. nanti boleh pergi ajak si fetty ni..

akiratoriza said...

ibuayu;
memang sedap kak... puashati dpt makan setelah bertahun2 merindui nasi kukus tersebut.. Alhamdulillah..

Mama SaraSofia;
blh kak coz nk g tpt makan 2 pun senang jek..