Insan-Insan Istimewa

Monday, April 4, 2011

bakal ganti Lee Chong Wei ker????

Salam....
rasa lama sungguh aku tak hapdet n3 dalam belog ni
aku memang malas yang amat nak hapdet tau
tak tau la nape
bukan malas nak hadpet jek tapi nak BW pun malas
kat opis memang tak menyempat nak BW coz tenet yang super duper lembap
n tambah dengan tetiba jadi kebizian kat opis 2
menyampah tau!!
bile lek uma lak
badan dah penat
so lappy pun jadi tukun jap
ngeh...ngeh...ngeh...
agaknya memang akan ada perasaan mcm ni kan
malas bukan dibuat2
aku ni memang lau dah kata malas
terus jadi malas sampai berlarutan

ok jom patah balik ke title itu...
tanpa aku bercerita panjang lebar
layan gambar jelah
sesambil tu aku story-mory ckit..
zzzaaaaaasssss!

ni yang aku maksudkan... ada gaya tak utk ganti Lee Chong Wei... kih..kih..kih..

Ucu Ameer nak main, Adam pun menyibukkan diri nak main badminton sekali.. sib bek ada raket extra gamaknya.. tapinya asyik Adam jelah yang nak pukul bulu tangkis.. pukul arah len n bulu tangkis pun ke lain jugak..

budak botak.. konon macam pro sesangat... asyik nak ikut cakap dia jek... 

dok tunggu ucu Ameer amik bulu tangkis..  raket dah sama tinggi dengan tuan..

eh nape la muka ucu Ameer cenggitu agaknya??? Adam pun sibuk nak tiru aksi ucu Ameer..

yang ni posing dengan aksi gatal.... hehehehe..

dah penat, isi tangki perut pulak.. makan kepok lekor,, kepok lekor kat satu kedai dalam kampung aku memang sedap.. tiap kali balik kampung aku mesti g borong kat kedai tu utk wat stok kat uma nanti.. kepok JB tak sama dengan kepok Mersing..

kejadian ni time aku balik kampung ari tu.. lama aku peram jadi draft... ngeh..ngeh..ngeh..
dah kata malas kan!!

nota kaki : malas2 aku keje opis tak penah lalai nak settle... tapi ada jugak orang yang dtg keje makan gaji buta jek!

No comments: