Insan-Insan Istimewa

Thursday, May 19, 2011

Kazen aku bersanding ~14-15.05.2011~

 Salam
untuk hari ini aku nak story-mory pasal title kat atas nun
kejadian berlaku seperti tarikh yang tertera
ngeh...ngeh...ngeh...
ari Jumaat operate gigi, ari Sabtu lek kampung bagi memeriahkan lagi majlis kazen aku ni
keadaan dalam ok dengan tak ok
sepanjang 3 hari dari Jumaat, Sabtu dan Ahad
aku hanya telan bubur nasi dengan lauk pauk la
daging yang lembut masih boleh ku telan
semua sedara mara tanya nape makan bubur, erm dah nasib badan
Syukur aku masih mampu untuk bersuka ria bersama mereka
jumpa pun sekali sekala kan
nak tau aku betul2 gembira ke tidak, tunggu jelah next n3
ngeh...ngeh...ngeh...

Aku gerak dari uma tengahari, singgah Kotaraya layan adik aku nak membeli barang+lunch sekali
ada kejadian yang klakar tau time ni
setiap sabtu kan memang takde plastik, aku ni terlupa plak
tuptup dah sampai kat cashier baru teringat
barang takde la amik byk sgt, yang kecik2 blh msk h/bag
tapinya adik aku boleh pulak beli tuala wanita a.k.a kotex, bukan yang kecik tapi yg paling besar tau
dia pulak malu nak bawak so aku la yg terpaksa bawak keliling Kotaraya sampai la ke parking kete
aku wat muka tak bersalah jek bwk mende alah tu padahal dalam hati malu memang tak hingat la
keh...keh...keh....

dari Kotaraya singgah lagi ke Taman 'U' jumpa bff aku hantar barang kat dia
sesampai uma pengantin petang jugak la
mak aku tak abis2 tepon tanya bila nak sampai
fyi, aku balik dengan Adam jek plus adik aku jadi peneman dalam keadaan aku yang tak bape ok nih

Kazen aku nikah pada 13.05.2011 memang aku tak dapat nak attend
pada 14.05.2011 malam berinai dan 15.05.2011 makan besar
memang meriah la, malam berinai ada pertandingan karaoke, time makan besar lak ada kugiran
ramai giler tetamu yang datang, sib bek banyak khemah yang disediakan.
dah la panjang dah aku mengarut ni
jom tengok gambar pulak ye

bride of that day.. kazen aku yang pompuan.

main tarik-tarik pulak... sesi bergambar selepas majlis berinai.. banyak jugak baju yang ditukar-tukar tapi aku tak snap.. dah berjumpa sedara mara memang borak tak hingat... keh...keh...keh...

hantaran dari pihak pompuan, kazen aku yang buat sendiri.

hantaran dari pihak lelaki.. aku suka tengok coz soft jek..

hari pada majlis makan besar.. Adam taknak bagi kerjasama, coz dah tak sabar nak bersendaloka dengan geng-geng seangkatan..

pegantin sedang menyaksikan silat pengantin oleh orang yang tak disangka-sangka... nanti aku kasi tau ye.

Pengantin dengan busana oren di singgahsana. tema majlis adalah oren+hitam.

next n3 nanti memang penuh dengan warna-warni, jap ag aku publish yek...
~sekian~

No comments: